  • 1. Data: 2009-11-08 20:28:34
    Temat: Ktorys z Metaliki na pewno jezdzi motocyklem???
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    Nie sztuka sie jest nie wyjebac sie...
    http://www.youtube.com/watch?v=Z1JZ9O15280&eurl

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 2. Data: 2009-11-08 20:36:18
    Temat: Re: Ktorys z Metaliki na pewno jezdzi motocyklem???
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hd79lc$kko$1@inews.gazeta.pl...
    > Siemka
    > Nie sztuka sie jest nie wyjebac sie...
    > http://www.youtube.com/watch?v=Z1JZ9O15280&eurl

    Każdy lepszy malarz/tatuator//plastyk zrobi coś takiego bez przygotowania.
    Ale cały internet grzmi bo laska rozsypała troche piasku :)

  • 3. Data: 2009-11-08 20:58:14
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Tytus pisze:
    > Siemka
    > Nie sztuka sie jest nie wyjebac sie...
    > http://www.youtube.com/watch?v=Z1JZ9O15280&eurl

    kombinuję ale jakoś nie kumam:-/na pewno ta linka?

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 4. Data: 2009-11-08 22:21:54
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "maverik"
    Każdy lepszy malarz/tatuator//plastyk zrobi coś takiego bez przygotowania.
    > Ale cały internet grzmi bo laska rozsypała troche piasku :)

    No, do takich co rysuja na czlowieku czeka sie rok :
    http://www.szolcart.com/
    juz czytalem o Twoich zdolnosciach malarskich wiec moze po prostu rozsyp
    wiecej piachu
    a zaraz ustawi sie kolejka...chetnie w niej stane

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 5. Data: 2009-11-08 22:27:43
    Temat: PS
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***Użytkownik "maverik"
    > Każdy lepszy malarz/tatuator//plastyk zrobi coś takiego bez przygotowania.

    A widziales jakie ma cycki???

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 6. Data: 2009-11-09 01:06:27
    Od: falco <m...@w...pl>

    Tytus pisze:

    > Nie sztuka sie jest nie wyjebac sie...
    > http://www.youtube.com/watch?v=Z1JZ9O15280&eurl

    Siema,

    przejrzałem całą galerię i szczerze mówiąc nie mam pojęcia co to ma
    wspólnego a grupą, ale dziewczyna jest tak niesamowita, że padam na cyce
    i proszę o więcej. ;)
    Piękna i utalentowana czego chcieć więcej... A podkład Metalliki to już
    sama esencja... ;)

    --
    Pozdr! falco fKG

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

    Zajrzyj -> www.koniecpzpn.pl <- Popierasz? Przekaż dalej!

  • 7. Data: 2009-11-09 01:22:25
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

> [...]
    > wiecej piachu
    > a zaraz ustawi sie kolejka...chetnie w niej stane

    nie wiem jak to porownac i o czym rozmawiamy.. no wymiata, azazel.pl sprobuj
    tam, poczekasz mniej a baton dziara tak samo dobrze, mozesz powiedziec ze z
    polecenia arka od malowania z brwinowa,
    ja mialem toto raz w reku, stwierdzilem ze chyba juz za pozno sie tego
    uczyc.. maja o tyle lepiej ze juz na starcie klienci ida jak burza, w
    aerografii na to trzeba czekac pare lat

  • 8. Data: 2009-11-09 13:02:10
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    ***Falco"
    przejrzałem całą galerię i szczerze mówiąc nie mam pojęcia co to ma
    wspólnego a grupą

    ... A podkład Metalliki to już sama esencja... ;)

    No...

    T.