  • 21. Data: 2009-09-24 12:54:36
    Temat: Re: Mobilizacja motocykli.
    Od: gonzik <b...@y...com>

    On 24 Wrz, 10:46, "Grzegorz P." <g...@g...com> wrote:

    > W WTC tez ludzie szczesliwie zyli sobie w pokoju... :P
    > Popatrzmy na najblizsza linie frontu, to chyba Afganistan: czy ktos
    > tam jezdzi motocyklami?

    Odpowiedz brzmi - tak.
    http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=5049
    42

    Pzdr.
    Gonzik.

  • 22. Data: 2009-09-24 14:54:45
    Od: n...@s...com

    On Thu, 24 Sep 2009 05:54:36 -0700 (PDT), gonzik
    <b...@y...com> wrote:

    >Odpowiedz brzmi - tak.
    >http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=504
    942

    turysci
    cywile
    brak zwiazku.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 23. Data: 2009-09-24 19:35:31
    Od: "Grzegorz P." <g...@g...com>

    On 24 Wrz, 14:54, gonzik <b...@y...com> wrote:

    > Odpowiedz brzmi - tak.http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=
    504942

    Dzieki za link. Piekna sprawa...
    Grzegorz

  • 24. Data: 2009-09-24 21:31:47
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik <newrom

    > turysci
    > cywile
    > brak zwiazku.

    ogladnij wiecej niz pierwsza strona

    tak na marginesie pieknie

    --
    ania

  • 25. Data: 2009-09-25 07:39:35
    Od: n...@s...com

    On Thu, 24 Sep 2009 23:31:47 +0200, "ania" <a...@t...kropka.pl>
    wrote:

    >ogladnij wiecej niz pierwsza strona

    A ktora strone mam ogladnac ?

    >tak na marginesie pieknie

    No. Az mi sie nie chce ogladac.

    pozdr
    newrom

  • 26. Data: 2009-09-25 10:57:14
    Od: gonzik <b...@y...com>

    On 24 Wrz, 21:35, "Grzegorz P." <g...@g...com> wrote:

    > Dzieki za link. Piekna sprawa...
    > Grzegorz

    Zwlaszcza cieszy oko ze to sa nasi rodacy! :-)

    Pozdro.
    Gonzik.

  • 27. Data: 2009-09-25 11:27:07
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 25 Wrz, 09:39, n...@s...com wrote:

    > A ktora strone mam ogladnac ?

    str. 21 ?
    chcecie powiedzieć że takie motocykle są na stanie amerykańskiej
    armii ?
    lol

  • 28. Data: 2009-09-25 11:29:25
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 25 Wrz, 09:39, n...@s...com wrote:

    > A ktora strone mam ogladnac ?

    str. 21 ?
    chcecie powiedzieć że takie motocykle są na stanie amerykańskiej
    armii ?
    rotfl

  • 29. Data: 2009-09-25 11:55:03
    Od: n...@s...com

    On Fri, 25 Sep 2009 04:27:07 -0700 (PDT), Ditron <t...@g...com>
    wrote:

    >str. 21 ?

    Dzieki, nie moglem dotrzec bo wkurza mnie cytowanie obrazkow w
    odpowiedziach i komentarze w stylu 'super', 'ja tez uwazam ze super',
    ' a ja sie zgadzam z przedmowcami' :)
    Dobrze ze Sambor sie pochwalil tymi zdjeciami w bardziej zjadliwej
    formie :))

    >chcecie powiedzieć że takie motocykle są na stanie amerykańskiej
    >armii ?

    Ja chce powiedziec 'oj Anka, Anka'.

    pozdr
    newrom

  • 30. Data: 2009-09-25 14:33:50
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    wygrzebane:

    " z pewnością część właścicieli jednośladów, która dostała
    zawiadomienia, odetchnęła. Nikt RACZEJ nie zabierze ich maleństwa na
    tygodniowe ćwiczenia. Wkrótce, być może, nikt już w ogóle nie będzie
    musiał się tym problemem przejmować. Bo mimo że Ministerstwo Obrony
    Narodowej sprawę lekceważy, tym tematem zainteresowali się
    parlamentarzyści. W Warszawie rozmawiał z nimi mój redakcyjny kolega,
    Mariusz Piekarski. Obiecali mu, że do MON-u trafi poselska
    interpelacja w sprawie motocykli, które miałyby bronić kraju.
    Jeśli przepisy po ponad 40-stu latach doczekają się zmiany,
    wówczas każdy z motocyklistów będzie mógł spokojnie zanucić piosenkę
    Kuby Sienkiewicza "Mam wszystko w tyle..."

    " Posłowie chcą wiedzieć, po co śląska policja ewidencjonuje
    jednoślady, do czego będą służyć, jakie jednostki wojskowe mają ich
    używać i jak zostaną dozbrojone. Interpelację już pisze Adam Hofman z
    Prawa i Sprawiedliwości, dumny właściciel dwunastoletniego choppera o
    nazwie "Wulkan". Gdyby było zagrożenie kraju, to oddam wszystko co mam
    - jeśli będzie taka potrzeba. Ale umówmy się - polska armia potrzebuje
    profesjonalnego, dobrego sprzętu, a nie ujeżdżania "Wulkana" z 1997 r.
    - mówi.
    W jednośladową mobilizację nie wierzy również Beata Bublewicz z
    PO. Jak przekonuje, jej Harley-Davidson nie przyda się armii. Jestem
    przekonana, że nie byłby odpowiednim wehikułem do przemieszczania się
    w tych celach - zaznacza.
    Zainteresowaniem motocyklami dziwi się także Stanisław Żelichowski
    z PSL. Jak mówi prześmiewczo, policja i wojsko szukają nie tam gdzie
    należy: Armia powinna wiedzieć tylko, kto ma KBKB, czyli krótki bojowy
    kij bambusowy, a nie motocykl.
    Tylko w sejmowej komisji obrony do mobilizacji wśród motocykli
    podchodzą poważnie. Nigdy nic nie wiadomo, a i motory mogą się przydać
    - usłyszał reporter RMF FM Mariusz Piekarski."

    scibor
    czarna perla CBF500