  • 11. Data: 2009-09-24 07:53:59
    Temat: Re: Mobilizacja motocykli.
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 24 Wrz, 09:19, Ditron <t...@g...com> wrote:

    > a niech przejmują.. byleby dobrze zapłacili!
    > i co potem z nimi zrobią?
    > ( będą odsprzedawać na licytacji za pół ceny :)

    Bedzie jak zawsze: zaplaca jakis procent wyceny rzeczoznawcy z
    doswiadczeniem w ubezpieczeniach (pomniejszony o wartosc A, xB i
    srutututu oraz amortyzacje w przypadku sprzetow uzywanych), jak juz
    sie znudzi wojsku sprawdzanie dzielnosci terenowej GoldWingow na
    poligonie to wstawia to w magazyny zeby sobie staly, a licytacja
    bedzie za bezcen dla znajomych krolika:/

    Ale nie dramatyzujmy, trzeba tez dostrzegac pozytywne aspekty:
    poniewaz motocykle przejete przez wojsko i policje beda mialy darmowy
    przejazd autostradami, mozemy przyjac, ze nasze protesty na bramkach
    zakonczyly sie sukcesem:D

    scibor
    czarna perla CBF500 (niezdolna do sluzby w czasie wojny i pokoju:))

  • 12. Data: 2009-09-24 08:05:15
    Od: "Grzegorz P." <g...@g...com>

    Ja jeszcze ewentualnie rozumiem nowe ęduro, ale nieprodukowane od 23
    lat rututnie wojsko chce, by zostaly dostarczone w dobrym stanie
    technicznym...
    Ja tez chce tego, co oni pala!
    Grzegorz
    (to ja tez mam maszyne bojowa, i jestem dumny z tego, ze kiedys bedzie
    mogla przysluzyc sie Ojczyznie, i oslonic ja przed gradem
    Tomahawkow ;)

  • 13. Data: 2009-09-24 08:20:11
    Od: "Grzegorz P." <g...@g...com>

    On 24 Wrz, 09:10, "ania" <a...@t...kropka.pl> wrote:
    > co ma do tego ustroj, z opowiadan starszych pokolen pamietam, ze w '39 tez
    > zabierano samochody i motocykle dla armii

    Bo widzisz Aniu, w 39 roku wojna wygladala inaczej niz dzis by
    wygladala. Dzisiejsza wojna to nie przejazdy konwojow, nie pacyfikacje
    wsi i nawet nie zmasowane bombardowania.
    Dzisiejsza wojna to wybuch malego ladunku w Twojej sypialni, 7000km od
    linii frontu.
    Dla takiej wojny nie sa potrzebne motocykle a inteligentne samoloty,
    rakiety i autonomiczne urzadzenia sledzace...
    Grzegorz

  • 14. Data: 2009-09-24 08:28:10
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Uzytkownik "Grzegorz P."

    > wygladala. Dzisiejsza wojna to nie przejazdy konwojow, nie pacyfikacje
    > wsi i nawet nie zmasowane bombardowania.
    > Dzisiejsza wojna to wybuch malego ladunku w Twojej sypialni, 7000km od
    > linii frontu.

    a przepraszam, kolo mnie na szczescie panuje pokoj, wiec nie wiem jak jest u
    Ciebie
    natomiast ogladajac czasem jakies wiadomosci - troche ten Twoj obraz opisany
    przez Ciebie nie pasuje do tego co widze

    --
    ania

  • 15. Data: 2009-09-24 08:40:20
    Od: n...@s...com

    On Thu, 24 Sep 2009 10:28:10 +0200, "ania" <a...@t...kropka.pl>
    wrote:

    >a przepraszam, kolo mnie na szczescie panuje pokoj,

    Masz za dlugi lancuch, ot co!

    pozdr
    newrom sprzedawca lancuchow na miare.
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 16. Data: 2009-09-24 08:46:02
    Od: "Grzegorz P." <g...@g...com>

    On 24 Wrz, 10:28, "ania" <a...@t...kropka.pl> wrote:
> [...]

    > natomiast ogladajac czasem jakies wiadomosci - troche ten Twoj obraz opisany
    > przez Ciebie nie pasuje do tego co widze

    W WTC tez ludzie szczesliwie zyli sobie w pokoju... :P
    Popatrzmy na najblizsza linie frontu, to chyba Afganistan: czy ktos
    tam jezdzi motocyklami? Raczej kilkunastotonowymi pojazdami
    pancernymi, a i to niechetnie. Jesli potrzeba sie przemiescic,
    preferowany jest transport lotniczy. Nad gorami lataja sobie
    bezzalogowe samoloty zbierajace informacje. Po co tam rututnia, ktora
    slychac z kilkunastu kilometrow?
    Ale ok, z wojskiem nie mam nic wspolnego, wiec chyba powiniemem
    przestac sie wymadrzac...
    Grzegorz

  • 17. Data: 2009-09-24 09:14:20
    Od: n...@s...com

    On Thu, 24 Sep 2009 01:46:02 -0700 (PDT), "Grzegorz P."
    <g...@g...com> wrote:

    >W WTC tez ludzie szczesliwie zyli sobie w pokoju... :P

    Zamach na WTC nie byl dzialaniem wojennym.

    >Popatrzmy na najblizsza linie frontu, to chyba Afganistan: czy ktos
    >tam jezdzi motocyklami?

    Tak, obroncy.

    > Raczej kilkunastotonowymi pojazdami pancernymi, a i to niechetnie.

    Tak jezdza okupanci, normalna sprawa.

    >bezzalogowe samoloty zbierajace informacje. Po co tam rututnia, ktora
    >slychac z kilkunastu kilometrow?

    Zeby przewiezc dokumenty nie rzucajac sie w oczy okupantowi ?

    >Ale ok, z wojskiem nie mam nic wspolnego, wiec chyba powiniemem
    >przestac sie wymadrzac...

    Nie chodzi o wojsko, chodzi o polityke i pijar.

    pozdr
    newrom

  • 18. Data: 2009-09-24 10:04:40
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik <newrom

    > Zamach na WTC nie byl dzialaniem wojennym.

    ani bomba w lozku, ale ja sie nie znam na bombach w lozku, w lozku wole spac

    --
    ania

  • 19. Data: 2009-09-24 10:16:26
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Grzegorz P. pisze:
> [...]
    > (to ja tez mam maszyne bojowa, i jestem dumny z tego, ze kiedys bedzie
    > mogla przysluzyc sie Ojczyznie, i oslonic ja przed gradem

    Pojedzie na zabudowanym "czysta na gumie", staranuje spokojnie orzący
    ugór kombajn Tomahołk, i jeszcze będzie miał lagi w stanie 'nowka z
    alllegro'.

    Musiało wejść coś nowego na rynek, trzeba zapytać dealerów w klubie,
    może to już mają...

    "Babciu, nie widziałaś gdzieś moich tabletek, takie w słoiczku, LSD pisało"
    "Chrzanić tabletki, widziałaś tego smoka w kuchni?"

  • 20. Data: 2009-09-24 10:24:50
    Od: "Grzegorz P." <g...@g...com>

    On 24 Wrz, 11:14, n...@s...com wrote:
    > Nie chodzi o wojsko, chodzi o polityke i pijar.
    No tak, na tym znam sie jeszcze mniej niz na wojskowosci.. :P
    Pozdrawiam,
    Grzegorz