  • 21. Data: 2010-03-23 14:38:39
    Temat: Re: Odp: Odp: [PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> wrote in message
    news:hoahip$oui$1@mx1.internetia.pl...
    > Nikt nie wie co będzie, ale wiemy co było.

    Dochodzi jeszcze kwestia: "trafię na oszusta dla którego pracować
    będę miesiąc a on mi nie zapłaci i będę musiał się tułać po sądach"...

    > Będę miał :-)

    To się nazywa optymizm... :-)

    > Kredytu się nie bierze. Kredyt się kupuję.
    > To tak jak chleb. Jak nie masz to idziesz i kupujesz.
    > Chleb możesz też pożyczyć od sąsiadki :-)

    Tak czy inaczej mało kto Ci długoterminowy kredyt "sprzeda" jeśli masz
    oscylujące zarobki i wyłącznie umowy na dzieło.

  • 22. Data: 2010-03-23 14:53:18
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@C...pl> napisał w
    wiadomości news:4ba8cd9a$1@news.home.net.pl...

    > A dążenie do doskonałości zajmuje czas. SHA1 można wstawić w Atmelka w
    C,
    > ale można znaleźć wersję w asemblerze 2 razy szybszą, ale można też
    samemu
    > zoptymalizować i zyskać jeszcze 30%.

    Tyle, że to nie miecz samurajski. Daje się (dużo) większy procek i tyle.
    Ja wiem, każdy musi przynajmniej raz utknąć w projekcie, który na
    zakończenie jest przestarzały (chociaż prawie doskonały a procedurki jak
    malowane), ale generalnie to niestety nie ma sensu...

    e.

  • 23. Data: 2010-03-23 15:19:51
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll> napisał w
    wiadomości news:hoakl4$le4$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Tyle, że to nie miecz samurajski. Daje się (dużo) większy procek i tyle.

    Ale on bierze (dużo) więcej prądu, a prądu szkoda :-)
    P.G.

  • 24. Data: 2010-03-23 15:22:30
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > Ktoś z głową do robienia interesów zacząłby sprzedawać urządzenia
    > na Atmelku w C, potem za 6 miesięcy wypuścił II wersję urządzeń
    > w ASM (i sprzedał ją jeszcze raz tym samym klientom), a za następne
    > 6 miesięcy wyprodukować własną wersję ASM o 30% szybszą i jeszcze
    > raz na niej zrobić pieniądze... Ucz się od sukcesów Microsoftu :-))
    Pisałem, że zdając sobie sprawę z tego i tak trudno się przełamać.
    P.G.

  • 25. Data: 2010-03-23 16:01:15
    Od: Paweł Hadam <h...@g...odspamuj.com>

    W dniu 2010-03-22 23:22, Konop pisze:

    > Praca? Jak praca ;).. nie ma pracy dla inż. elektroników ;)... wiem co

    A masz ochotę się przeprowadzić na daleką prowincję jaką często nazywany
    jest Rzeszów?

    Zapraszam!

    http://www.testhr.pl/web/pl/joboffer,show,2721-ipe-t
    ,inzynier-ds-projektowania.html

    Z własnego doświadczenia dodam, że nie trzeba spełnić wszystkich wymagań
    jakie są podane w ogłoszeniu. Analogówki też jest sporo :)
    No angielski jest niezbędny, zmysł inżynierski też, a z reszty są
    szkolenia przed rozpoczęciem (ja miałem pół roku w centrali firmy w
    Monachium). Sito rekrutacyjne jest dosyć gęste.
    Umowa na czas nieokreślony od pierwszego dnia pracy - tyle chyba
    wystarczy w obliczu różnych firm "uduś" ogłaszających się tu i ówdzie.
    Na dzień dobry kasa rozsądna, bogaty socjał.

    Kurcze, starczy bo to już brzmi jak kryptoreklama :)

    W każdym razie są jeszcze dwa miejsca dla elektroników. Programiści już
    chyba obsadzeni...

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 26. Data: 2010-03-23 16:56:54
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Tak czy inaczej mało kto Ci długoterminowy kredyt "sprzeda" jeśli masz
    > oscylujące zarobki i wyłącznie umowy na dzieło.
    Ja nie chcę stałej pracy, aby się kredytu pozbyć, a nie kupować :-)
    Z kupieniem kredytu nie ma problemu, nawet jak dłubiesz na dworcu w nosie,
    ale cena jest wysoka.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar

  • 27. Data: 2010-03-23 18:29:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ja nie chcę stałej pracy, aby się kredytu pozbyć, a nie kupować :-)
    > Z kupieniem kredytu nie ma problemu, nawet jak dłubiesz na dworcu w nosie,
    > ale cena jest wysoka.

    No, jeśli nie potrzebujesz kredytu bo swój dom i samochód jesteś w stanie
    kupić zawsze za gotówkę to mogę tylko pogratulować sukcesów w karierze...

  • 28. Data: 2010-03-23 19:01:57
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "Paweł Hadam" <h...@g...odspamuj.com> napisał w wiadomości

    > A masz ochotę się przeprowadzić na daleką prowincję jaką często nazywany
    > jest Rzeszów?

    Przy założeniu, że przeprowadzka jest dość poważną decyzją i ma się
    zwrócić, naprawdę uważasz, że ma sens przeprowadzać się na "daleką
    prowincję"? Ten zakład nie bez przyczyny tam stoi...

    e.

  • 29. Data: 2010-03-23 19:14:26
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    > No, jeśli nie potrzebujesz kredytu bo swój dom i samochód jesteś w
    stanie
    > kupić zawsze za gotówkę to mogę tylko pogratulować sukcesów w
    karierze...

    Tak, znajdź pracę na UoP i natychmiast weź długoterminowy kredyt na dom i
    samochód :)

    e.

  • 30. Data: 2010-03-23 20:45:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll> wrote in message
> [...]
    > zwrócić, naprawdę uważasz, że ma sens przeprowadzać się na "daleką
    > prowincję"? Ten zakład nie bez przyczyny tam stoi...

    No właśnie nie wiem jaka myśl pikna przyświeca decydującym o lokalizacji
    takiego zakładu... Czy ważniejsza jest tania siła robocza czy to czy są w
    stanie
    przyciągnąć ciekawą kadrę inżynierską...
    Jesli myślą że przyciągną młodego, prężnego inżyniera na zadupie Rzeszowa
    to chyba muszą mu płacić w złocie całymi sztabkami :-)