  • 231. Data: 2019-10-06 12:48:06
    Temat: Re: POpularno?? j?zyk?w programowania ??
    Od: AK <n...@n...net>

    On 2019-10-06 11:44, heby wrote:
    > Bida jak na pozycję kogoś kto pluje na innych.

    Hehe.
    PS: "Pluję" tylko na totalnych gówniarzy..
    Nie "wiekowych", ale mentalnych/intelektualnych/moralnych/etycznych.

    AK

  • 232. Data: 2019-10-06 12:50:04
    Od: AK <n...@n...net>

    On 2019-10-06 11:45, heby wrote:

    > Czy mógłbyś poradzić obecnym szczynom jak zostałeś synem przedwojennego
    > oficera WP i AK? Może też by chcieli, nie trzymaj tej wiedzy dla siebie.
    > Moglibyście wtedy rozmawiać jak równy z równym.

    Normalnie :) Mama mnie urodziła :)
    PS: Wtedy jeszcze nie bylo in-vitro ani g..wien typu gender ;)

    AK

  • 233. Data: 2019-10-06 12:52:13
    Od: AK <n...@n...net>

    On 2019-10-06 11:50, heby wrote:
    > Nie wiem czy ktokolwiek chciałby pracować w jednym zespole z tatusiem
    > pouczającym każdego jak to on programował w Algolu i jak bezgranicznie
    > jest to bez znaczenia dzisiaj.

    Zapewniam Cie ze Ci to nie grozi.
    Prowadzac dzialanosc dobieralem sobie ludzi dojrzalych i z duza wiedza
    (niekiedy o wiele wieksza ode mnie).

    AK

  • 235. Data: 2019-10-06 12:54:05
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 06/10/2019 12:48, AK wrote:
    > Hehe.
    > PS: "Pluję" tylko na totalnych gówniarzy..
    > Nie "wiekowych", ale mentalnych/intelektualnych/moralnych/etycznych.

    Oj tam, najwięcej o kulturze mówią chamy, najwięcej o uczciwości
    złodzieje itd itp. Nie napinaj się aż tak, to grozi SORem.

  • 234. Data: 2019-10-06 12:54:05
    Od: AK <n...@n...net>

    On 2019-10-06 11:50, heby wrote:
    > można powiedzieć że troluje w celu zmniejszenia Twoich szans na
    > reelekcję jako programisty.

    Hihihi
    Potwierdzam. Jestes bezdennie glupi :)

    AK

  • 236. Data: 2019-10-06 13:00:12
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 06/10/2019 12:50, AK wrote:
    > Normalnie :) Mama mnie urodziła :)

    Ao ale jak można to zrobić obecnie? Chodzi o to że aby zostać zaszczonym
    rozmową z AK najwidoczniej nie można podchodzić bez ojca oficera AK,
    chwilowo wojny nie ma. Powiedz nam proszę, jak obecnie być godnym
    rozmowy z AK. Przecież nie wyciągnąłeś tego argumentu tylko dlatego że
    nie masz merytorycznych. Tam musi być coś więcej. Nie trzymaj ludzkości
    w niepewności. A może być choć AL? Może tam łatwiej?

  • 237. Data: 2019-10-06 13:00:52
    Od: AK <n...@n...net>

    On 2019-10-06 12:36, heby wrote:
    > To faktycznie róznica.

    A zebys wiedzial. _Zasadnicza_.
    Dlatego C++-sowcy _musza sie dosc dlugo uczyc Javy_ (i odwrotnie).
    PS: Cus mi sie wydaje, ze Jave i C++ "znasz" podobnie jak ASM.
    PS1: Zeby nie bylo - Javowcem jestem slabym (ale no JNI czy reflection
    Javy znam _na wylot_)>

    AK

  • 238. Data: 2019-10-06 13:01:35
    Od: AK <n...@n...net>

    On 2019-10-06 12:47, heby wrote:
    > A c oto jest Win? Mówisz o tym systemie opracyjnym do grania w gry i
    > oglądania porno?

    Ty naprawde jestes skonczonym durniem :)

    AK

  • 239. Data: 2019-10-06 13:02:10
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 06/10/2019 12:52, AK wrote:
    > Zapewniam Cie ze Ci to nie grozi.
    > Prowadzac dzialanosc dobieralem

    Czas przeszły najwidoczniej jest tutaj na miejscu. Istnieje spora szansa
    że obecny stan pogardy jest nabyty.

  • 240. Data: 2019-10-06 13:02:43
    Od: AK <n...@n...net>

    On 2019-10-06 12:54, heby wrote: