  • Data: 2012-07-09 21:56:02
    Temat: PNY Verto GeForce 9800GT
    Od: DooMiniK <bachus@bachus> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie,
    Mam możliwość odkupić używaną (działającą...) kartę:
    PNY Verto GeForce 9800GT

    Karta będzie do mało wymagających gier + Wiedźmin 2 (przesadne
    'detale' nie są aż takie ważne...). Komputer ma dość mocny
    procesor + 4GB RAM + zasilacz 450W

    Czy może ktoś kojarzy 'problemy' z tą kartą, że ma
    jakąś ukrytą wadę, że np. nie działa poprawnie w Xp/Win7?
    (no ale to się robi powoli NTG...).

    Ile jest warta ta karta graficzna, żeby nie przepłacić? Nikt
    jej teraz nie wystawia na Allegro, więc ciężko mi powiedzieć...

    Product Description - PNY Verto GeForce 9800GT - 1 GB
    emory - 1 GB - GDDR3
    Interfaces - 2 x DVI-I (dual link)
    Bus Type - PCI Express 2.0 x16
    Memory Interface - 256-bit
    Core Clock - 550 MHz
    Effective Memory Clock - 1.8 GHz

    Czy te karty się trochę "kręcą"? Czy są bardzo głośne?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel