-
1. Data: 2009-04-27 10:59:03
Temat: PLUSGSM - doradzca biznesowy :-(
Od: BAREK <b...@p...pl>
Witam!
Jako, że mam kilka numerów telefonów na firmowym koncie przydzielono mi
doradzcę biznesowego, miało to mi ułatwić życie- czyli to on miał
załatwiać dla mnie wszystkie sprawy itp itd.
Jednak realnie to jest niezbyt sprawnie; na moje zapytania odpowiada z
czasem kilku tygodniowym opóźnieniem, czasem wcale...
Do jakiej instancji składa się w takiej sprawie zażalenie?
Bartek
-
2. Data: 2009-04-27 11:11:01
Temat: Re: PLUSGSM - doradzca biznesowy :-(
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
BAREK pisze:
> Witam!
> Jako, że mam kilka numerów telefonów na firmowym koncie przydzielono mi
> doradzcę biznesowego, miało to mi ułatwić życie- czyli to on miał
> załatwiać dla mnie wszystkie sprawy itp itd.
> Jednak realnie to jest niezbyt sprawnie; na moje zapytania odpowiada z
> czasem kilku tygodniowym opóźnieniem, czasem wcale...
> Do jakiej instancji składa się w takiej sprawie zażalenie?
Możesz napisać do działu reklamacji. Możesz porozmawiać z przełożonym
doradcy. A najlepiej, zmień sieć :)
--
Liwiusz
-
3. Data: 2009-04-27 11:17:31
Temat: Re: PLUSGSM - doradzca biznesowy :-(
Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
news:49f5900f$1@news.home.net.pl...
> Witam!
> Jako, że mam kilka numerów telefonów na firmowym koncie przydzielono mi
> doradzcę biznesowego, miało to mi ułatwić życie- czyli to on miał
> załatwiać dla mnie wszystkie sprawy itp itd.
> Jednak realnie to jest niezbyt sprawnie; na moje zapytania odpowiada z
> czasem kilku tygodniowym opóźnieniem, czasem wcale...
> Do jakiej instancji składa się w takiej sprawie zażalenie?
Do proboszcza. Ale pytanie.
-
4. Data: 2009-04-27 12:20:14
Temat: Re: PLUSGSM - doradzca biznesowy :-(
Od: "brum" <b...@o...eu>
> Do jakiej instancji składa się w takiej sprawie zażalenie?
do przelozonego handlarza
zazwyczaj jest to kierownik w regionie
PS ile masz tych numerow, ze az dostales opiekuna
-
5. Data: 2009-04-27 16:08:08
Temat: Re: PLUSGSM - doradzca biznesowy :-(
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Mon, 27 Apr 2009 14:20:14 +0200, brum wrote:
>> Do jakiej instancji składa się w takiej sprawie zażalenie?
>do przelozonego handlarza
>zazwyczaj jest to kierownik w regionie
>PS ile masz tych numerow, ze az dostales opiekuna
A kierownik ma wielu takich opiekunow pod soba i premiuje ich od
nowych aktywacji, a nie zadowolenia klienta :-)
J.
-
6. Data: 2009-04-27 18:55:43
Temat: Re: PLUSGSM - doradzca biznesowy :-(
Od: "Andrzej Bogacki" <a...@i...pl>
Możesz porozmawiać z przełożonym doradcy. A najlepiej, zmień sieć :)
>
Poprozmawiać z przełożonym - OK, zadzwonić do plusa i poprosić o nowego
opiekuna bo ten Ci sie przestał podobać (a najepiej miec jakis dodakowy
argument typu, ze odpowiedział na Twoje pytanie po kilku tygodniach) - to
tez bedzie rozwiazanie ale porada, żeby zmienić siec to zwyczajna glupota.
Nie zmieniaj operatora jesli nie masz innych problemów np. odpowiednia
ofertą czy z zasiegiem sieci. Ja np. kupilem 6 aktywacji na firme a po
kupnie okazalo sie, że Era nie ma zasiegu w biurowcu w którym mam firme.
Przez dwa lata musiałem wychodzic przed budynek albo przynajmniej otwierac
okno zeby pogadac a Era na monity odpowiedziala krotko i zwoezle - jak
kupimy jeszcze 5 aktywacji to przestawia nadajnik tak, żeby u nas był
zasieg. Ale przemeczylem sie i do dzis omijam ich szerokim lukiem.
Teraz mamy plusa i.... gownianego opiekuna biznesowego. Naszemu tez sie nie
chce zrobić dla nas nic konkretnego A jak przyszło do kupowania nowych
telefonów to kupiłem je raz bezposrednio w centrali a drugi raz poprostu w
salonie.
Niestety tak w Polsce jest, że dbaja o nas tylko w chwili kupowania
-
7. Data: 2009-04-27 23:33:38
Temat: Re: PLUSGSM - doradzca biznesowy :-(
Od: BAREK <b...@p...pl>
brum pisze:
>> Do jakiej instancji składa się w takiej sprawie zażalenie?
>
> do przelozonego handlarza
> zazwyczaj jest to kierownik w regionie
> PS ile masz tych numerow, ze az dostales opiekuna
>
>
Miałem 5 czy 6 jak mi doeadzono opiekuna :-) , teraz jest coś koło 10 i
dodatkowo generuje się ruch pre-paid.
Na prawdę czasem to bym i jakiś telefon kupił abo co :-))
ale nawet nie bardzo mam z kim gadać w tym temacie...
Więc nie odnawiam umów i po negocjuje za 3 miesiące jak wszystkie numery
będą bez cyrografu...
-
8. Data: 2009-04-28 16:12:54
Temat: Re: PLUSGSM - doradzca biznesowy :-(
Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>
Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
news:49f640eb$1@news.home.net.pl...
>
> Więc nie odnawiam umów i po negocjuje za 3 miesiące jak wszystkie numery
> będą bez cyrografu...
Zazwyczajn wtedyn najmniej wynegocjujesz :(
Bo stwarzasz im wrazenie ze ich zasrany numer jest cos dla Ciebie wart, albo
ze przywykles...
pozdrawiam,
-
9. Data: 2009-04-28 19:06:02
Temat: Re: PLUSGSM - doradzca biznesowy :-
Od: "Marek \"zombiq\"" <e...@w...pl>
BAREK napisał(a):
> Witam!
> Jako, że mam kilka numerów telefonów na firmowym koncie przydzielono mi
> doradzcę biznesowego, miało to mi ułatwić życie- czyli to on miał
> załatwiać dla mnie wszystkie sprawy itp itd.
> Jednak realnie to jest niezbyt sprawnie; na moje zapytania odpowiada z
> czasem kilku tygodniowym opóźnieniem, czasem wcale...
> Do jakiej instancji składa się w takiej sprawie zażalenie?
>
> Bartek
Witajcie,
Ja znów jestem zachwycony moim doradcą!!! Pilnuje terminów wymian
telefonów, na maila odpowiada w ciągu godziny, podałem mu widełki w
którch chciałbym żeby pracownicy się mieścili - dobiera indywidualnie
pakiety - Jednym słowem REWELACJA!!!
Myślę że poprostu miałeś pecha i trafiłeś na człowieka który wszystko
zlewa. Powinna pomóc interwencja u kier. regionu a jak to nie pomoże
(niedajbóg jakiś pociotek kierownika ;) to wtedy w centrali Plus.
Powodzenia.
Marek