  • 1. Data: 2009-09-09 09:29:27
    Temat: PLAY, portal "Mój Play" - NIC NIE DZIAŁA!!!
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    chcę, po zalogowaniu do "Mój Play", sprawdzić różne dane, np. historię
    połaczeń, ale po wybraniu tej opcji kółeczko się kręci kręci i kręci
    i... NIC! po paru minutach: "Network Timeout - The operation timed
    out when attempting to contact 89.108.195.36"

    próbowałem już z wielu miejsc i o różnych porach dnia i zawsze LIPA!!!

  • 2. Data: 2009-09-09 09:37:09
    Temat: Re: PLAY, portal "Mój Play" - NIC NIE DZIAŁA!!!
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 09 Sep 2009 02:29:27 -0700, Xian Mi Mao napisał(a):

    > próbowałem już z wielu miejsc i o różnych porach dnia i zawsze LIPA!!!

    Pozwij ich.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 3. Data: 2009-09-09 09:43:41
    Temat: Re: PLAY, portal "Mój Play" - NIC NIE DZIA?A!!!
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 9 Sep 2009 09:37:09 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Pozwij ich.

    eee.. za to mu już chyba nie płacą...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2009-09-09 13:34:46
    Od: ztomasz <z...@o...pl>

    Xian Mi Mao pisze:
> [...]
    > out when attempting to contact 89.108.195.36"
    >
    > próbowałem już z wielu miejsc i o różnych porach dnia i zawsze LIPA!!!

    Pewnie awaria i nic na to nie poradzisz. Czekac pozostaje bo u mnie tez
    nie loguje.

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

  • 5. Data: 2009-09-09 14:21:35
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Sep 9, 11:43 am, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > eee.. za to mu już chyba nie płacą...

    no i czemu ujadacie jak głupie Burki?

  • 6. Data: 2009-09-09 15:50:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 9 Sep 2009 07:21:35 -0700 (PDT), Xian Mi Mao napisał(a):

    > no i czemu ujadacie jak głupie Burki?

    Myyyy?? nie, skądże, my tylko bawimy się ograniczonym intelektualnie
    pieniaczem, dosyć śmieszny jesteś, nikt ci nie powiedział?
    A nudno się już zrobiło, iStrybyszewski już daaawno przestał byc zabawny i
    się zapętlił, pewnie jad którym zieje prysnął mu do oka. W efekcie
    wylądował znów w plonkownicy i trochę tak smutno jest. Jesteś prawie tak
    śmieszny jak Animka, a ona też już się długo nie odzywała.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2009-09-09 18:01:36
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Sep 9, 5:50 pm, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

> [...]
    > wylądował znów w plonkownicy i trochę tak smutno jest. Jesteś prawie tak
    > śmieszny jak Animka, a ona też już się długo nie odzywała.

    a wy jesteście zwykłymi dupkami - mówił to już wam ktoś?
    żal was, że spędzacie na grupach pół żywota - no chyba, że to wasza
    taka praca

  • 8. Data: 2009-09-09 20:48:20
    Od: Seba101 <j...@a...gdzies>

    ztomasz pisze:

    > Pewnie awaria i nic na to nie poradzisz. Czekac pozostaje bo u mnie tez
    > nie loguje.

    a to dziwne bo u mnie działa cały czas, a loguje sie codziennie i żadnej
    awarii nie zauważyłem

    --
    Seba101

    Ożesz ku#@$wa jego w dupę zapier#$@%ona mać - powiedział stary marynarz,