  • 1. Data: 2012-03-08 15:26:31
    Temat: PLAY naciąga: wyłączona poczta głosowa odbiera rozmowy
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    wyłączona poczta która kasuje znajomych za rozmowy
    telefon miałem wyłączony, koleś się naciął na pocztę
    naturalnie zgłosiłem już do play, ale może i inni mają taki sam problem

    Rozmowy głosowe 07.03.2012 08:24:20 Rozm. przych. Poł. poczta głosowa
    00:13 min.

    Poczta glosowa lite wyłączony
    Poczta glosowa standard wyłączony
    Poczta głosowa na email wyłączony
    Poczta głosowa MMS-em wyłączony
    Poczta wideo wyłączony

    erator/

  • 2. Data: 2012-03-08 18:05:34
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 8 Mar 2012 16:26:31 +0100, "zlotowinfo" <u...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    >naturalnie zgłosiłem już do play, ale może i inni mają taki sam problem
    >

    >Rozmowy głosowe 07.03.2012 08:24:20 Rozm. przych. Poł. poczta głosowa

    Może masz włączoną notkę sms?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-03-10 17:34:34
    Od: "Kriss" <k...@o...pl>

    > Może masz włączoną notkę sms?
    >
    > Pozdrawiam

    Na 100% tak - miałem taki sam przypadek.

  • 4. Data: 2012-03-11 07:58:57
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Kriss" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Na 100% tak - miałem taki sam przypadek.

    to raczej nie notka sms
    przychodzi mi mms z jak sądzę nagraniem wiadomości
    wciskam pobieranie i nic się nie dzieje

    erator/

  • 5. Data: 2012-03-16 17:22:16
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    udało się całe to playowskie ścierwo wyłączyć

    PIERWSZE OSZUSTWO PLAY
    w panelu na stronie pisało że wszystkie opcje poczty wyłączone
    definitywne wyłączenie tymi kodami:
    #67#
    #61#
    #62#

    DRUGIE OSZUSTWO PLAY
    mimo wyłączenia poczty, inny wariant "poczty"
    łapał dzwoniących, tzw. notka sms

    STOP NOTKA
    na numer 8042 (bezplatnie)

    po tej operacji, podobno po 8 godzinach
    możliwe że dzwoniący do mnie przed 8:30 (automayczne włączenie)
    nie zostaną już skasowani za nic

    bardzo, bardzo zawiodłem się na play
    jak będzie potrzeba wysłania sms premium to wyślę z play
    i pozegnam się z tą upierdliwą siecią

    erator/

  • 6. Data: 2012-03-16 17:53:11
    Od: MK <e...@o...pl>

> [...]
    > nie zostaną już skasowani za nic
    >

    > bardzo, bardzo zawiodłem się na play
    > jak będzie potrzeba wysłania sms premium to wyślę z play

    Miałem to samo. No cóż, taka sieć, zawsze masz wybór.