  • 1. Data: 2009-01-22 23:07:21
    Temat: PIC 16F88
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Witam !

    Namiętnie poszukuje pic 16f88. jakos nie moge namierzyc żadnego polskieg
    sklepu, szukałem na giełdzie naelektrodzie, na allegro i nie ma. czy to
    jakiś magiczny pic ?? a może ktoś ma jakies zapasy i sprzedałby mi 2-3
    sztuki ?

    --
    VSS

  • 2. Data: 2009-01-22 23:21:06
    Temat: Re: PIC 16F88
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Namiętnie poszukuje pic 16f88. jakos nie moge namierzyc żadnego polskieg
    > sklepu, szukałem na giełdzie naelektrodzie, na allegro i nie ma. czy to
    > jakiś magiczny pic ??

    www.gamma.pl

    (nie wiem jak się u nich kupuje, sam nie kupowałem, ale wiem, że można to
    zrobić)

    e.

  • 3. Data: 2009-01-23 07:12:01
    Od: "Sylwester Łazar" <g...@a...pl>

    > www.gamma.pl
    >
    > (nie wiem jak się u nich kupuje, sam nie kupowałem, ale wiem, że można to
    > zrobić)
    Niestety - odradzam. Po ich ostatnim wyczynie.
    A nie może być PIC16F628A czy PIC16F84A?
    Takie to mam w Poznaniu.
    Jak się znajdzie to zdjęcie z wieży na ul. Deszczową, to może i 16F88
    znajdę:-)

    pozdrawiam
    Sylwester Łazar
    http://www.alpro.pl
    i projektowania PCB

  • 4. Data: 2009-01-23 08:27:10
    Od: "VSS" <v...@o...eu>

> [...]
    > Takie to mam w Poznaniu.
    > Jak się znajdzie to zdjęcie z wieży na ul. Deszczową, to może i 16F88

    A mozna zamienić 16f88 na 18f628 ?? Bo takie procesory mam.

    Układ ma byc uzyty w MiniTNC:

    http://www.kh-gps.de/minitnc.htm

    Tutaj jest źródło:
    http://www.kh-gps.de/minitnc48.asm

    a zdjęcie na Deszczową to się da zrobic, teraz to takie mgły, ze ja końca wieży
    nie widze jak koło niej stoję ale jak się rozpogodzi to wezmę aparcik, 18x zoom
    ma, to wyceluje i zrobię kilka ujęć, nie ma problemu.

    --
    VSS

  • 5. Data: 2009-01-23 08:30:44
    Od: "krecio" <k...@g...mm.pl>

    TME ma je na stanie:
    http://www.tme.eu/pl/katalog/index.phtml#cleanParame
    ters%3D1%26search%3Dpic16f88%26bf_szukaj%3D+

  • 6. Data: 2009-01-23 09:39:22
    Od: v...@o...eu

    > TME ma je na stanie:
    > http://www.tme.eu/pl/katalog/index.phtml#cleanParame
    ters%3D1%26search
    %3Dpic16f88%26bf_szukaj%3D+

    hmmm, cos chyba sie google zepsuło bo nie znalazło tme.

    tnx za info

  • 7. Data: 2009-01-23 09:45:48
    Od: "Michał Augustyniak" <a...@a...pl>

> [...]
    > sklepu, szukałem na giełdzie naelektrodzie, na allegro i nie ma. czy to
    > jakiś magiczny pic ?? a może ktoś ma jakies zapasy i sprzedałby mi 2-3

    W TME są, w Gammie raczej też.
    A jeśli Ci na dzisiaj potrzebny - mam jeden 16F88 - ale wlutowany w płytkę.
    Trochę pokiereszowany ale sprawny, mogę go oddać za darmo razem z płytką
    (Poznań Rataje).
    Michał Augustyniak
    www.fotocela.com - każdym aparatem można robić ładne zdjęcia
    www.fotocela.phorum.pl - forum dyskusyjne

  • 8. Data: 2009-01-23 09:50:47
    Od: v...@o...eu

> [...]
    > Trochę pokiereszowany ale sprawny, mogę go oddać za darmo razem z płytką

    dziękuję za info, tak strasznie to mi się nie spieszy, zamówię sobie.

  • 9. Data: 2009-01-23 10:00:46
    Od: "Sylwester Łazar" <g...@a...pl>

    > A mozna zamienić 16f88 na 18f628 ?? Bo takie procesory mam.
    >
    > Układ ma byc uzyty w MiniTNC:
    >
    > http://www.kh-gps.de/minitnc.htm
    >
    > Tutaj jest źródło:
    > http://www.kh-gps.de/minitnc48.asm

    Są 2 wiadomości:
    zła: skompilowałem na 16F88 i mam:
    MEMORY USAGE MAP ('X' = Used, '-' = Unused)

    0B80 : XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX
    0BC0 : XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX
    0C00 : XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX
    0C40 : XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX
    0C80 : XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX
    0CC0 : XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX
    0D00 : XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX
    0D40 : XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX
    0D80 : XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX
    0DC0 : XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX
    0E00 : XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXX------
    2000 : -------XX------- ---------------- ---------------- ----------------

    All other memory blocks unused.

    Program Memory Words Used: 3639