  • Data: 2009-11-26 11:37:23
    Temat: PC ITX zamiast laptopa?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak sobie siedze i mysle ;-)

    Przydalbym mi sie laptok. A w zasadzie przydalby
    mi sie komputer latwo przenosny badz przewozny.
    Nieraz chcialbym popracowac w domu, albo w terenie...

    Przychodzi do glowy oczywiscie zakup laptoka,
    tym bardziej ze promocji 0% pelno ;)
    Widze jednak sporo wad - slaba jakosc wyswietlaczy,
    niepotrzebne naladowanie rzeczami ktorych nie potrzebuje
    jak szybkie karty video, duze dyski etc.

    Potrzebny mi procesor dwurdzeniowy, 2GB RAMu, dysk na
    system i pare programow - 40-80GB bedzie az nadto.
    Nie potrzebna mi za to praca na bateriach - zawsze
    jakies giazdo sie znajdzie.

    Na to przyszedl mi do glowy komputer oparty o plyte ITX.
    Widze, ze obudowy moga miec <> 23x23x8cm, a to pozwalaloby
    zmiescic obudowe, klawiature, mniejsze LCD w odpowiednio
    dobrana walizeczke i wygodnie przenosic z miejsca na miesce.

    Ktos moze wpadl na podobny pomysl i zrobil sobie zestaw
    przenosny?