  • Data: 2009-10-28 10:42:12
    Temat: P990i - jakas alternatywa dla UIQ3?
    Od: tippyland <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mam starego i poczciwego SE p990i, ktory od jakiegos czasu kurzy sie
    na polce. Pomyslalem, ze dobrze byloby zreaktywowac ten telefonik,
    jednak jego system (UIQ3) swoim powolnym dzialaniem i ogolna
    topornoscia doprowadzal mnie do szewskiej pasji. Czy jest szansa na
    wymiane tego systemu na jakis inny (Android, cos linucho podobnego,
    czy nawet WM, choc to pewnie malo prawdopodobne)? Cos, co byloby
    lekkie, a sam telefon chodzilby jak burza, gdyz z tego co pamietam
    sprzet w nim zainstalowany byl niczego sobie. Od ponad roku nie siedze
    w systemach mobilnych i dlatego tez nie wiem, czy cos w tej kwestii
    ruszylo do przodu.

    Pozdrawiam.