  • 31. Data: 2013-09-03 08:06:58
    Temat: Re: Oto po co potrzebują monitoringu!
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-09-03 07:22, z pisze:

    > A może zapłaci mandat i nie starczy mu na jedzenie dal dzieci? :-) wiem
    > po bandzie. :-)
    > Ale realniej:
    > A może te kilka złotych spowoduje lawinę zadłużenia (takie życie) nie
    > spłaci raty kredytu, bank zażąda natychmiastowej spłaty, będzie musiał
    > zamknąć działalność gospodarczą i pójść na bezrobocie, zasiłki
    > rodzinne... Pisać dalej o potencjalnych złych skutkach dla
    > społeczeństwa?) :-)

    Realniej to przepisy obowiązują całą dobę, a nie wtedy, kiedy
    kogoś złapią.

    > Dlatego daruj sobie takie wydumane teksty zwłaszcza w tym konkretnym
    > przypadku :-)

    Dorabianie ideologii jak widzę dobrze Ci idzie:>

  • 32. Data: 2013-09-03 08:11:01
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-09-03 07:22, z pisze:

    > :-)
    > :-)
    > :-)
    > :-)

    Rozumiem, że masz kompleksy, ale jeśli dyskutujesz z kimś, to nie
    stawiaj co chwilę tych idiotycznych "buziek". Albo masz swoje zdanie,
    albo nie.

    --
    MN

  • 33. Data: 2013-09-03 08:29:50
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-09-03 00:08, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail e...@f...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Znajoma wjechała pod prąd we Włoszech.
    > Wytlumaczyła, ze spieszy sie na lotnisko i ze pogubiła droge.
    > Oczywiscie to nie była jakas ruchliwa droga, nie spowodowała żadnego
    > niebiezpieczesntwa.
    > Efekt - policja eskortowała ją i wyprowadziła na drogę do lotniska.

    O czym bym miała świadczyć ta historyjka? Myślisz, że w Polsce nie
    pomagają, tylko za każdą pomyłkę każą surowo? Świat nie jest taki, jak
    tutaj wielu próbuje pokazać. Czym innym będzie zachowanie zagubionej
    kobiety w obcym kraju, a czym innym zachowania taksiarza we własnym
    mieście. Inna sprawa, że monitoring i mandaty za wykroczenia
    zarejestrowane z jego wykorzystaniem są powszechne w krajach po
    tej "lepszej" stronie granicy. Co do bredzących bojowników o wolność
    itd. - dzięki monitoringowi regularnie się wyrywa sprawców wandalizmu,
    pobić, kradzieży itd. Jeszcze żałośniej te wrzaski wyglądają
    w zderzenia z danymi z artykułu - przez 3 miesiące na podstawie
    zapisów ze stołecznego monitoringu, wystawiono całe 18 mandatów.
    Napisali, że tylko w jednej dzielnicy - a gdzie reszta informacji?

    Nie tak dawno nasz lokalny (i medialny z akcji protestów przeciw
    cenom benzyny) bohater opowiadał, jak to nie można mediom wierzyć
    itd. Świetnie mu za to idzie przeklejanie tanich sensacji z
    Faktu :>

  • 34. Data: 2013-09-03 08:48:49
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 2 Sep 2013 15:57:29 -0700 (PDT), k...@g...com napisał(a):

    > Nie wkurwia Cie jak ktoś na chama się wpycha, pójdzie do żabki i na awaryjnych
    zostawia samochód pod sklepem, zaparkuje tak że karny chuj za parkowanie to za mało?

    Irytuje. Bo mi jakoś utrudnia życie, podobnie jak drób piszący bez
    zawijania wierszy. To, że ktoś bladym świtem na pustej drodze zawróci na
    ciągłej, w niczym mi nie przeszkadza.

  • 35. Data: 2013-09-03 08:51:57
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-03 08:06, Artur Maśląg pisze:
    > Dorabianie ideologii jak widzę dobrze Ci idzie:>

    Po prostu sprzeciwiam się ideologii wykluczającej duch prawa i
    zatrudniającej do wykonywania tego prawa księgowych.
    Moje podatki płacę również za DUCH. :-)
    Ideologia? Tak. Wynikająca z założeń.
    Wiem... Teraz są modne rewolty o 180 od programów, idei, obietnic.

  • 36. Data: 2013-09-03 08:54:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-03 08:11, Marcin N pisze:

    > Rozumiem, że masz kompleksy, ale jeśli dyskutujesz z kimś, to nie
    > stawiaj co chwilę tych idiotycznych "buziek". Albo masz swoje zdanie,
    > albo nie.

    Na razie wolę się śmiać i wyśmiewać to co bałwany u "wadzy" wyprawiają.
    Mam nadzieję, że drugiej opcji nie będzie :-)

  • 37. Data: 2013-09-03 09:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > upomnienie by się należało. Jest taka kara. Ale można ją stosować jak
    > wszyscy albo prawie wszyscy są wytresowani. I nagle ktoś zrobi coś co
    > nikomu nie zagraża albo zagraża ale w minimalnym stopniu. I
    > najważniejsze. To nie może być celowe i zamierzone działanie tylko
    > pomyłka, nieuwaga itp. Ktoś opisał sytuację. W innym kraju kobieta
    > wjechała w jednokierunkową pod prąd. Ichnia policja jej pomogła. Ale
    > daję sobie kutasa w talarki pociąć ze jak by taki numer odwalił
    > tamtejszy taksówkarz żeby sobie drogę do klienta skrócić to nie byli

    Spróbuje krótko odpowiedzieć, chociaz mam wrażenie, ze troche poranny
    bełkot ci wyszedł.

    Jak zawsze w życiu - trzeba mieć wyczucie.
    Więc zgadzam sie z Tobą, ze policja tego wyczucia nie ma i bardzo czesto
    interweniuje nie tam gdzie powinna.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 38. Data: 2013-09-03 09:15:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello z,

    Tuesday, September 3, 2013, 8:54:59 AM, you wrote:

    > Na razie wolę się śmiać i wyśmiewać to co bałwany u "wadzy" wyprawiają.
    > Mam nadzieję, że drugiej opcji nie będzie :-)

    Strasznie dużo zioła musisz palić, że tak chichoczesz co chwilę...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 39. Data: 2013-09-03 09:25:33
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-09-03 08:51, z pisze:

    > Po prostu sprzeciwiam się ideologii wykluczającej duch prawa i
    > zatrudniającej do wykonywania tego prawa księgowych.

    I z braku faktów wymyślasz niestworzone historie, by tylko
    pasowały do twojej wymyślonej ideologii :>

  • 40. Data: 2013-09-03 10:00:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > tutaj wielu próbuje pokazać. Czym innym będzie zachowanie zagubionej
    > kobiety w obcym kraju, a czym innym zachowania taksiarza we własnym

    Ma swiadczyć o tym, ze trzeba ważyć wine, spowodowane szkody
    (niebezpieczenstwo) i reakcję.
    Nie widzę nic złego w poprawnie, bezpiecznie wykonanym manewrze zawracania
    na ciągłej o 5 rano, bo ta ciągła w 99% wypadków jest narysowana po to, aby
    w ciągu dnia nie tamowac ruchu.
    Jeżeli ta ciągła jest tam z powodu okgraniczenia widoczności (bo np. jest
    jakies strome wzniesienie to zgadzam sie, ze kara dla kierowcy powinna być.

> [...]
    > tej "lepszej" stronie granicy. Co do bredzących bojowników o wolność
    > itd. - dzięki monitoringowi regularnie się wyrywa sprawców wandalizmu,

    Nie porównywałbym wykroczenia które nikomu nie wadzi z wandalizmem,
    pobiciem, kradziezą. Z takich tez monża wyciągnąc tylko blędne wnioski.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,