  • 1. Data: 2012-02-21 23:03:37
    Temat: Oto do czego najczęściej służy BMW
    Od: to <t...@i...pl>

    Kolejny dowód na jakieś fatum wiszące nad tą marką:
    http://www.youtube.com/watch?v=mldWP7HmOIM

    Szkoda w sumie fajnego autka. :/

    PS. Kto napisze, że "było" ten ma obowiązek ucałować trolla Artura w
    stopę. :>

  • 2. Data: 2012-02-21 23:09:47
    Temat: Re: Oto do czego najczęściej służy BMW
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 21-02-2012 23:03, to pisze:
    > Kolejny dowód na jakieś fatum wiszące nad tą marką:
    > http://www.youtube.com/watch?v=mldWP7HmOIM

    Dobre, nie widziałem tego filmu jeszcze.
    http://www.youtube.com/watch?v=xux9tNd3jwk a to widziałeś? Jakiś
    PMSowicz przywiózł szympansy

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 3. Data: 2012-02-21 23:16:58
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > http://www.youtube.com/watch?v=xux9tNd3jwk a to widziałeś? Jakiś
    > PMSowicz przywiózł szympansy

    Dlaczego nikt nie rzucił im banana?

  • 4. Data: 2012-02-21 23:24:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    21 Feb 2012 22:16:58 GMT, to

    > Dlaczego nikt nie rzucił im banana?

    Widocznie wszyscy mieli tylko marchewki.

    --
    Pozdor Myjk

  • 5. Data: 2012-02-22 08:54:20
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-02-21 23:09, DoQ wrote:

    > Dobre, nie widziałem tego filmu jeszcze.
    > http://www.youtube.com/watch?v=xux9tNd3jwk a to widziałeś? Jakiś
    > PMSowicz przywiózł szympansy

    http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=cX1SgGUaGRU&feat
    ure=fvwp

    To chyba ogólnie o poziomie ten tego... inteiligencyi ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 6. Data: 2012-02-22 16:12:57
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu.pl>

    W dniu 2012-02-21 23:03, to pisze:
    > Kolejny dowód na jakieś fatum wiszące nad tą marką:
    > http://www.youtube.com/watch?v=mldWP7HmOIM
    >
    > Szkoda w sumie fajnego autka. :/

    A ruską autostradę widziałeś?

    --
    ### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
    ### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###