  • 1. Data: 2012-03-18 10:40:12
    Temat: Oszustwo na otomoto - dalismy nabic sie w butelke - przestroga
    Od: "Tulipson" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    Zostalismy oszukani.

    Sprawa dotyczy ogloszenia C23128367 i jest zgloszona na Policje. Gdy
    pojawiło sie w/w ogloszenie na Toyote Yaris, wykonalismy do sprzedawcy
    telefon. Mowil ze mieszka teraz w Szwecji i zeby kupic auto trzeba wplacic
    zadatek w wysokosci 20% wartosci. Wtedy on przyplynie do Polski promem i
    mozna kupic auto. W przypadku niezgodnosci samochodu z opisem w ogloszeniu
    zadatek bedzie zwrocony. Sprzedawca napisal odpowiednia umowe, przeslal skan
    swojego dowodu osobistego, podal numer konta do wplaty zadatku. Wplacilismy
    zadatek , odeslalismy sprzedawcy podpisana i zeskanowana umowe przedwstepna
    oraz wyslalismy skan dowodu osobistego. Sprzedawca umawial sie dwa razy na
    odbior auta, ale nie doszlo do spotkania. Zdenerwowani odszukalismy numer
    telefonu-stacjonarny do osoby widniejacej w dowodzie osobistym. Okazuje sie
    ze, owa osoba nie sprzedaje zadnego samochodu, co wiecej, tez zostala
    oszukana. Pan widniejacy w dowodzie P Jacek M. ze Szczecina tez chcial kupic
    auto z ogloszenia otomoto. Miala to byc Skoda. Wplacil zadatek, podpisal
    umowe, wyslal skan swojego dowodu osobistego. Samochodu nie ma, sprawe
    zglosil na policje w Szczecinie. Jego dowod zostal wykorzystany aby nas
    oszukac. Jestesmy stratni 20% z 17,000zł (utargowana kwota z 18,000) i
    obawiamy sie bardzo, ze wyslany zeskanowany dowod osobisty zostanie uzyty do
    oszustwa nastepnych osob, ktore beda do nas dzwonily za jakis czas pytajac o
    zadatek i jakies auto. Nasza sprawa zgloszona zostala na policje w
    Bydgoszczy. Wplacony 3400zł to dla nas bardzo duzo pieniedzy, zakup
    wymarzonego auta musial zostac odwolany.

    Badzmy ostrozni, nie mozna ufac ludziom...

  • 2. Data: 2012-03-18 10:46:46
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-03-18 10:40, Tulipson pisze:

    > Badzmy ostrozni, nie mozna ufac ludziom...

    Przede wszystkim ludzie nie mogą ufać samym sobie. Jak można być tak
    naiwnym, by zaufać na odległość komuś obiecującemu złote góry?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2012-03-18 10:59:10
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    > wymarzonego auta musial zostac odwolany.
    >
    > Badzmy ostrozni, nie mozna ufac ludziom...

    Wszystkie ogłoszenia na otomoto i allegro, gdzie jest tylko kontakt
    przez formularz i odpowiedź przychodzi jest łamaną polszczyzną to
    takie wyjebki. Wszystkie mają super ceny itp.

  • 4. Data: 2012-03-18 11:15:15
    Od: "Tulipson" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Wszystkie ogłoszenia na otomoto i allegro, gdzie jest tylko kontakt
    > przez formularz i odpowiedź przychodzi jest łamaną polszczyzną to
    > takie wyjebki. Wszystkie mają super ceny itp.

    Cena po dodaniu akcyzy i rejestracji byla wiarygodna,
    Byl tez podany telefon, rozmawialem z facetem, negocjowalem cene, stwierdzil
    ze musi to przemyslec i przedyskutowac z żona...

  • 5. Data: 2012-03-18 11:19:55
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    > Cena po dodaniu akcyzy i rejestracji byla wiarygodna,
    > Byl tez podany telefon, rozmawialem z facetem, negocjowalem cene,
    > stwierdzil ze musi to przemyslec i przedyskutowac z żona...

    3 letni Yaris za 17k PLN to raczej malo wiarygodna cena...
    Pozdrawiam
    Adam

  • 6. Data: 2012-03-18 11:27:42
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sun, 18 Mar 2012 10:40:12 +0100, Tulipson wrote:

    > Mowil ze mieszka teraz w Szwecji i zeby kupic auto trzeba wplacic
    > zadatek w wysokosci 20% wartosci.

    Nikt (poza oszustami) nie bierze pieniędzy z góry za samochód.
    Tyle razy było to już wałkowane...

    Na policję nie licz - ten co myślisz że dobijałeś z nim targu nie istnieje,
    no chyba że trafiłeś na jakiegoś idiotę który dpodał Ci prawdziwe dane do
    przelewu...
    Ale raczej spodziewaj się że to urwania śladu gdzieś w Nigerii.

  • 7. Data: 2012-03-18 12:02:06
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2012-03-18 11:15, Tulipson pisze:
    > Cena po dodaniu akcyzy i rejestracji byla wiarygodna,

    Jak ch*** wiarygodna.
    http://tiny.pl/hp7ff

    18 kafli za 2008r, 44000km przebiegu i jeszcze wersja 1.3 :) Śmierdzi na
    kilometr konkretnym dzwonem albo wałkiem.

    --
    kamil d

  • 8. Data: 2012-03-18 12:53:56
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    > Jak można być tak
    > naiwnym, by zaufać na odległość komuś obiecującemu złote góry?

    Uczciwość.

    http://pl.wiktionary.org/wiki/frajer
    frajer - (1.1) pot. osoba dająca się łatwo nabrać, nadmiernie wierna
    normom moralnym, które przez wielu nie są przestrzegane

    Naciągnięci to widocznie osoby bardzo uczciwe, przestrzegające norm
    moralnych.Wyszli z założenia że skoro oni są super to reszta świat tez
    jest, ale jak widać na obrazku;/

    Chcą być jak aniołowie, zapominając że w lesie są wilki. Osobiście
    uważam że bez uczciwych ludzi świat by dawno się skończył, istnieje
    tylko dzięki nim. Mam nadzieje że poszkodowani odzyskają swoje pieniądze
    albo co najmniej kupią lepszy samochód niż zakładali. Wszystkie
    najlepszego liczę poszkodowanym!

  • 9. Data: 2012-03-18 13:24:05
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ojciec <e...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > tylko dzięki nim. Mam nadzieje że poszkodowani odzyskają swoje pieniądze
    > albo co najmniej kupią lepszy samochód niż zakładali. Wszystkie
    A ja nie liczę im wszystkiego najlepszego. Są takimi samymi oszustami jak ten
    co sprzedawał nie istniejący samochód. Cena atrakcyjna i autor wątku jeszcze
    się targował. Chciał kupić tanio samochód ale trafił na lepszego. Wszystkie
    oszustwa są ma życzenie oszukanego. Oszust stwarza tylko sytuację w której to
    on ma być oszukany przez " uczciwego nabywcę". Pisał ktoś że cena była
    niezwykle atrakcyjna. Jak by jednak doszło do sprzedaży to sprzedający był by
    w plecy. I gdzie tu uczciwość kupującego?

  • 10. Data: 2012-03-18 13:47:39
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2012-03-18 10:40, Tulipson pisze:
    > Zostalismy oszukani.
    >
    > Sprawa dotyczy ogloszenia C23128367 i jest zgloszona na Policje.

    Będę brutalny, że na tym świecie są jeszcze idioci co dają się nabrać na
    ten numer z zaliczką .... hahah

    głupota nie boli ale jest kosztowna w leczeniu.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.