    From: Mateusz <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Oszukane baterie na Allegro?
    Date: Sat, 18 Jun 2011 20:41:05 +0200

    Jak poznac? Jak nie dac sie zrobic w buca.

    Kupilem baterie do e51. Niby OK. Ciezej wlazla do telefonu, ale nie na
    tyle, zeby zwrocilo to moja uwage. Nie wystaje. Rozmiar ma podobny na
    oko identyczny. Hologram.

    Jednak telefon nie sygnalizuje rozladowywania sie baterii.

    Wiec kupilem u innego druga. Wygl;ada identycznie, z tym, ze lepiej
    pasuje do telefonu (tak jak ta co mialem z telefonem). Choc roznica jak
    pisalem minimalna. Ale na tej telefon pokazuje i sygnalizuje
    wyczerpywanie sie baterii.

    Wizualnie zla i dobra sa identyczne.

    Ale ta zla to imho podróba. Jakis chinski szajs.

    ===

    Podobnie mam z bateria do E52, kupilem jedna "zapasowa", i poki co ona
    sprawuje sie poprawnie ale... no wlasnie, porownujac zauwazylem, ze jest
    ciensza o milimetr od tej co dostalem z telefonem. a niby hologram i te
    pe, ale no po prostu jest ciensza. Czyli znow jakis szmelc??