  • 171. Data: 2010-04-15 15:38:37
    Temat: Re: Ostatni krok Achillesa
    Od: "Robakks" <R...@g...pl>

    z Gazeta.pl_Nauka
    http://forum.gazeta.pl/forum/w,32,109776814,11010834
    4,Re_Jeden_z_continuum.html
    drniehabil napisała:

    > 1. Lem dawno temu pisal o idealnym klonowaniu w swych DIALOGACH.
    > 2. Raczej to czlowiekowi WYDAJE sie, ze zyje, i tak samo WYDAJE
    > mu sie, ze umiera bez powietrza po kilku minutach, bez wody po kilku dniach, a bez
    pożywienia po
    > kilku miesiącach...
    > 3. Tobie sie tylko wydaje, ze golac sie usuwasz z siebie ulude zarostu.

    Odróżniam fikcję od prawdy, a to co mnie się wydaje od tego
    co jest prawdziwe.

    > 4. W lustrze widzisz nie siebie, a tylko podobnego do siebie osobnika z sercem po
    prawej stronie
    > ciala. Scislej: masz zludzenie, ze go widzisz...
    > 5. Wiec kto oddycha "za ciebie"? Jak widac, w twoim umysle, istnieje nie tylko
    zludzenie twego
    > "ja", ale tez istnieje inny osobnik, odpowiedzialny np. za oddychanie. Bez niego
    bys dlugo
    > nie pociagnal...

    W moim mózgu są mechanizmy, które sterują biologiczną machiną
    organizmu. Jednym z takich mechanizmów jest bezosobowa
    podświadomość.

    > 6. Nie maja? Tobie sie tylko wydaje, ze jesli jest zwiazek czasowy miedzy
    przyjeciem pokarmu a
    > zniknieciem uczucia glodu, to jest rowniez i zwiazek przyczynowy miedzy tymi
    zjawiskami. A
    > przeciez indyjscy fakirzy potafia nie jesc calymi latami. Byc moze wiec,
    > w naszych cialach zachodza inne reakcje, na innym poziomie, a najbardziej
    prawdopodobne jest to,
    > ze wszystko jest uluda, a wiec mozna sie obyc bez uludy pokarmu.
    > 7. [b]Tobie sie tylko wydaje, ze masz cialo[/b]. Polecam ksiazke Janusza Wegielka
> [...]

    Po co miałbym sam siebie oszukiwać, że patrząc na ekran monitora
    nie widzę ekranu tylko jakieś zwidy? Przecież widzę ekran.
    --
    Edward Robak* z Nowej Huty
    http://groups.google.pl/group/robakks c:psf,psi|apm

  • 172. Data: 2010-04-15 18:36:01
    Od: "Robakks" <R...@g...pl>

    z Gazeta.pl_Nauka
    http://forum.gazeta.pl/forum/w,32,109776814,11011597
    0,Re_Jeden_z_continuum.html
    drniehabil napisała:

    > 1. [b]Tobie sie tylko wydaje, ze odróżniasz fikcję od prawdy[/b]. Tak naprawde, to
    ty tylko
    > odróżniasz tylko jedna fikcje od drugiej...

    Jesteś tego pewny? :-)

    > 2. Podswiadomosc [u]nie[/u] jest bezosobowa. Uzywajac terminolgii Freuda: ID jest
    osoba...

    Freud miał swoją podświadomość, która go wodziła, a ja mam swoją
    bezosobową. Co w tym dziwnego?

    > 3. Dobry przyklad. Patrzac na ekran w kinie, wydaje sie ci, ze widzisz ruch, a
    widzisz tylko serie
    > zdjec. Podobnie pattrac
    > na tradycyjny kineskop, wydaje ci sie, ze widzisz np. film,
    > a widzisz tylko szybko poruszjaca sie plamke...
    > Pozdr.

    Jest cała masa przykładów by wykazać złudzenia optyczne, omamy itp.
    a te złudzenia są dowodem na to, że zmysły można oszukać, natomiast
    spróbuj oszukać pamięć a stracisz tożsamość siebie. :)

  • 173. Data: 2010-04-15 18:38:44
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
    > z Gazeta.pl_Nauka
    > http://forum.gazeta.pl/forum/w,32,109776814,11011597
    0,Re_Jeden_z_continuum
    > .html drniehabil napisała:
    > Edward Robak* z Nowej Huty

    Skoro dyskutujesz na forum.gazeta.pl to po co tu piszesz odpowiedzi?

  • 174. Data: 2010-04-15 19:34:42
    Od: "Robakks" <R...@g...pl>

    "zdumiony" <z...@j...pl>
    > "Robakks" <R...@g...pl>

    0,Re_Jeden_z_continuum

    > Skoro dyskutujesz na forum.gazeta.pl to po co tu piszesz odpowiedzi?

    Ja przez 7 lat szukam w Internecie ludzi, którzy rozumieją,
    ale niestety nie znajduję pomimo crosspostów.
    A dlaczego Ty nie nagłaśniasz swoich przemyśleń i odkryć?
    Robakks
    *°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

  • 175. Data: 2010-04-16 08:00:18
    Od: "syzyf" <s...@p...onet.pl>

    > Czyli ZERO tak?
    > Po zrobieniu połowy kroków już jest na końcu - prawda?

    Po zrobieniu połowy kroków pozostanie 1/4*(C+1) - 1
    kawałków każdy o długości 1/C. Dlaczego piszesz, że to
    jest "zero" ?

    syzyf

  • 176. Data: 2010-04-16 10:58:22
    Od: "Robakks" <R...@g...pl>

    "syzyf" <s...@p...onet.pl>

    > Po zrobieniu połowy kroków pozostanie 1/4*(C+1) - 1
    > kawałków każdy o długości 1/C. Dlaczego piszesz, że to
    > jest "zero" ?
    >
    > syzyf

    No bo to co pozostanie Achillesowi do przejścia jest mniejsze
    od 1/Alef0. Jeśli czytasz moją rozmowę ze spitem to chodzi
    o to 'dopełnienie' ignorowane przez oficjalne i jedynie słuszne teorie
    1/3 = 0,(3)[10/3]
    analogia:
    Achilles przeszdł już 0,(3) pozostało mu tylko [10/3]

    PS.
    Dlaczego "zdumiony" wystraszył się ilorazu
    0,888.... / 0,222... = 4
    i go wyciął?
    Czy ilość cyfr 8 i cyfr 2 nie musi być IDENTYCZNA aby wynik był 4-ką? :)
    np.
    jeśli zabierzemy jedną cyfrę z licznika
    0,088.... / 0,222...
    to czy ten iloraz nie ulegnie zmianie?
    a jeśli dodamy jedną cyfrę do licznika
    8,888.... / 0,222
    to czy ten iloraz dalej będzie równy 4 ?

    Co go przeraziło? :-)
    Edward Robak* z Nowej Huty
    ~>°<~
    http://matematyka-polska.phorum.pl/index.php

  • 177. Data: 2010-04-16 12:43:29
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

> [...]
    > 0,888.... / 0,222... = 4
    > i go wyciął?
    > Czy ilość cyfr 8 i cyfr 2 nie musi być IDENTYCZNA aby wynik był 4-ką? :)

    Ilość cyfr jest taka sama bo jest nieskończona

  • 178. Data: 2010-04-16 13:30:22
    Od: "Robakks" <r...@o...eu>

    "zdumiony" <z...@j...pl>
    > "Robakks" <R...@g...pl>

    > Ilość cyfr jest taka sama bo jest nieskończona

    Ilość cyfr w szeregu 0,888....
    i ilość cyfr w szeregu 0,222...
    jest taka sama bowiem ich iloraz jest równy 4
    Ale gdy zabierzesz lub dodasz cyfrę do szeregu 0,888....
    to ilość cyfr się zmieni co będzie widać po zmianie ilorazu
    nie zmieniłaby się wielkość ilorazu gdy ilość cyfr nie uległa zmianie.
    Czy to jest dla Ciebie jasne?
    Ten iloraz nie zależy od przymiotnika "nieskończony" ani od żadnego
    innego zaklęcia teoriomnogościowej - niematematycznej nowomowy.
    Edward Robak* z Nowej Huty
    ~>°<~
    http://matematyka-polska.phorum.pl/index.php

  • 179. Data: 2010-04-16 13:32:56
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    Użytkownik "Robakks" <r...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Ilość cyfr w szeregu 0,888....
    > i ilość cyfr w szeregu 0,222...
    > jest taka sama bowiem ich iloraz jest równy 4
    > Edward Robak* z Nowej Huty

    Przecież pisałem że jest taka sama bo jest nieskończona

  • 180. Data: 2010-04-16 14:22:40
    Od: "Robakks" <R...@g...pl>

    z Gazeta.pl_Nauka
    http://forum.gazeta.pl/forum/w,32,109776814,11015336
    0,Re_Jeden_z_continuum.html
    drniehabil napisała:

    > 1. Jestem tylko pewien jednego, a mianowicie tego ze [b]wiem, ze nic nie wiem![/b]

    Ja wiem więcej, między innymi wiem, że piszę na Forum Nauka
    i wysyłam tutaj odpowiedzi; wiem, że gdy to piszę jest piątek
    16 kwietnia 2010; wiem jak się nazywam i wiem, że nie śpię
    lecz to co widzę, słyszę i czuję - jest prawdą na jawie.

    > 2. Twa [b]podswiadomosc ma wyrazna osobowosc[/b], tyle, ze dobrze kryje ja przed
    Toba!

    Tak sobie założyłeś bez sprawdzenia, a więc możesz się mylić,
    skoro nic o mnie i mojej podświadomości nie wiesz. :-)

    > 3. A [b]pamiec to oszukujemy codziennie[/b], zapominajac to, czego nie chcemy
    zapamietac...
    > Indywidualnie i zbiorowo...
    > Pozdr.
    > Kagan

    Ano. Gdy już człowiek wszystko zapomni i popadnie w amnezję
    to może robić te same błędy od nowa nie wiedząc nic... :(
    Po to zdaje się jest ta mantra kosząca mózgi.