  • 11. Data: 2009-09-16 17:10:34
    Temat: Re: Osłona na wyświetlacz - kolejny raz
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 Sep 2009, basti78 wrote:

    > ludzie a nie lepiej po prostu kupić, zapomnieć i robić
    > zdjęcia???????????????????????

    Czasem prościej.
    Znaczną większość kadrów robi się bez "groźnych kontrastów".
    Pytanie, czy ktoś ma zamiar na tej większości poprzestać? ;)
    (np. "w sprawie filtra", osobiście przechodzę wtedy w tryb
    "odkręcić i spokój").

    > wybacz, ale lepiej Ci się śpi jak masz odblasków mniej o 13%?

    Tu jest pole dla dużo większych różnic, jednak.
    Między dwoma górnymi jakościami powłok Hoya, czyli filtrami
    z powłokami o transmisji 99,7 a 97% jest *dziesięciokrotna*
    różnica w odblaskach. A z drugiej strony zdaje się jest sporo
    mniej, bez powłok zdaje się poniżej 80% schodzi.

    Po prawdzie między dwoma *foliami* raczej takiej różnicy
    się nie uświadczy, ale nie jest to też "machnięcie ręką".
    A na pewno nie w porównaniu z brakiem folii ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2009-09-16 19:05:30
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 14 Wrz, 19:35, "Lol" <l...@l...pl> wrote:
> [...]
    > fragmentu i odklejenia - jest bardzo ciężko. Obawiam się, że po sumiennym
    > przyklejeniu taką osłonę będzie bardzo trudno ściągnąć bez zarysowania
    > wyświetlacza. Być może przydatna będzie karta kredytowa lub kartonik.
    > Dlatego ja zdecydowałem się na przyklejenie osłony dopiero po osłabieniu
    > przyczepności kleju klasycznym sposobem - wystarczy dotykać go palcami (po
    > takim zabiegu trzyma znacznie słabiej ;).
    >
    > Podsumowując - rzecz raczej dla fotografujących, którzy noszą aparat na
    > pasku i mają metalowe guziki w koszuli, a także pogodzą się z tym, że z

    Następnym razem poprosimy o test prezerwatyw.

  • 13. Data: 2009-09-17 20:30:04
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "Nieznajomy" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 14 Wrz, 19:35, "Lol" <l...@l...pl> wrote:

> [...]
    >
    > --
    >
    > Lol

    Następnym razem poprosimy o test prezerwatyw.

    Z przyjemnością ;)

    --
    Lol