  • 1. Data: 2013-06-11 21:58:43
    Temat: Orange - rozdzielacz sygnału: 10,- [FUT: pregierz]
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    NTG, ale ku wiedzy o praktykach providerów:
    Oddawałem kiedyś Liveboksa 1.0, po wymianie na 2.0.
    Facet z salonu oddał mi mikrofiltr, mówiąc, że nie potrzebują.
    Dziś mój ojciec oddawał Liveboksa 2.0, po wymianie na 3.0.
    Wszystko było oprócz rozdzielacza sygnału, którego nie mogłem znaleźć, a
    pisząc to zdanie przypomniałem sobie, gdzie tkwi.
    No ale mniejsza o to. Zwrot przyjęli jako kompletny, ale zażądali 10 zł
    za ten rozdzielacz.
    Dla nas kwota niewielka, dla nich zarobek żaden, a zrażenie do siebie
    wieloletniego klienta: bezcenne.
    Dodatkowo przyszedł list z drukiem wpłaty 300 zł za brak zwrotu sprzętu.
    Wszystko byłoby zgodnie z regulaminem, gdyby nie fakt, iż oni uznali, że
    40 Mbps mieliśmy już od 1 maja, tymczasem Liveboks 3.0 nie chciał się
    zsynchronizować, więc jeszcze przez dwa tygodnie używaliśmy 2.0. W
    dodatku z problemami, co na swoje szczęście uwzględnili po mojej
    reklamacji, obniżając kwotę faktury za czerwiec o 65 zł.
    Póki Tepsa była samodzielnym providerem, wszystko działało jak należy.
    Internet stabilny, telefon z gniazdka telefonicznego, więc tak samo.
    Przylazł Orange, przejął Tepsę i na początku wszystko było fajnie, aż
    zaczęli coś mieszać i co jakiś czas ciśnienie skacze.
    Niestety miasto małe, bez "kablówek", więc opcji manewrów właściwie brak.

    PS - Tych trzystu zł oczywiście nie zobaczą, a tymi dziesięcioma niech
    się udławią.

    --