  • Data: 2010-10-17 09:34:51
    Temat: Orange prepaid vs Optymalny 100 - poprosze o opinie
    Od: "s@piens" <kolmi.no$pam@o2.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Otrzymałem propozycje przejścia z PrePaid na ofertę dla firm.
    Nie jestem specjalista od ofert GSM, zrobiłem małe porównanie na swoje
    potrzeby.
    Wszystkie konstruktywne uwagi mile widziane :)

    Dokonałem kalkulacji - dla uproszczenia w kwotach brutto
    Obecnie średnio zużywam 30 zł (95 min) / miesiąc.

    Oferta na kartę - Orange Free:
    http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_offer?ca
    tegory=PREPAID_ORANGE_FREE&stamp=1287268188516

    30 PLN * 30 miesięcy + telefon Samsung Galxy S za 1800 PLN = 2700 PLN.
    (Bonus nawet 2 GB danych internetowych / miesiąc)

    vs:

    Oferta Optymalny 100:
    http://www.orange.pl/portal/map/map/new_corpo_orange
    ?stamp=1287265121528

    Netto 30 zł + 8 zł Internet 100 MB + Vat = 46,36 * 30 miesięcy = 1300 +
    Tel 1300 = 2600 PLN.

    Oferta Optymalny 100 jest o około 100 PLN tańsza, ale ilość danych
    internetowych jest 20 razy mniejsza, telefon ma SimLocka, a ja jestem
    związany umową na prawie 3 lata...

    Dobrze kombinuję? Plusem abo jest cywilizowany roaming, przekierowania
    itp.

    Informacje pomocnicze:
    - Zachowanie nr jest warunkiem koniecznym
    - SMSy wysyłam głównie przez bramki internetowe
    - Dla porównania:
    http://www.playmobile.pl/pl/play-abonament/longplay-
    internet-29/index.html

    pozdrawiam