eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmOrange online - AMG.net ktos z super informatykow to czyta? › Orange online - AMG.net ktos z super informatykow to czyta?
  • From: "Papkin" <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Orange online - AMG.net ktos z super informatykow to czyta?
    Date: Mon, 23 May 2011 11:41:39 +0200

    Orange online i ich system, czesto sie wykrzacza, czesto dziala nie
    przewidywalnie ale nie o tym. Dobrze ze w ogole jest i nawet jestem zadowolony
    ALE

    Programisto jeden z drugim PO CH*** hasla SMS przy aktywacji uslugi za 5zl sa
    TAK SKOMPLIKOWANE? Hasla sms w orange to dluga kombinacja cyfr i liter. Czesto
    robie pomylke a w dodatku niektore przegladarki pytaja czy zapamietac to
    "haslo" bo pole w formularzu html jest typu 'password'.

    W banku robie przelew na 100tys zlotych i haslo mam z samych cyfr, w BZWBK
    nawet haslo jest na poczatku SMS - nie musze przewijac. W wielkim orangutanie
    haslo jest znacznie bardizej skomplikowane, w dodatku pole tylu password (nie
    widac co wklepujesz, przegladarka glupieje).

    Jak ktos zna menadzerow odpowiedzialnych za ten problem niech przekaze,
    przeciez to chyba oczywiste ze orange online to nie bank wiec po co ten cyrk?