  • 1. Data: 2012-05-11 12:29:06
    Temat: Re: Orange mnie stresuje (głosowo)
    Od: W <w...@w...pl>

    Wojtek wystukał, co następuje:

    > Witam,
    >
    > AD parę wątków niżej ( <4facbd22$1@news.home.net.pl> ). Czy da się tym
    > ludziom w BOKu jakoś po ludzku przetłumaczyć, żeby przestali do mnie
    > dzwonić?
    >
    > Mam jeden firmowy telefon, który służy do "ważnych rzeczy".
    > Dzwonią Ci ludzie z różnych numerów za każdym razem i za każdym razem
    > mówi się grzecznie (ostatnio jakby mniej, bo cierpliwość mi się kończy)
    > żeby uprzejmie przestali już do mnie dzwonić, ponieważ nie jestem i nie
    > będę zainteresowany ich ofertą. Takich telefon miesięcznie jest
> [...]

    Mailik do zBOKu, że nie wyrażasz zgody na przetwarzanie danych osobowych w
    celach marketingowych i dostarczania informacji handlowej. Pomaga na jakiś
    czas (Orange miało tendencję do 'zapominania'...)

  • 2. Data: 2012-05-11 13:02:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 11 May 2012 12:10:34 +0100, Wojtek napisał(a):

    > Jak ich jakoś w miarę kulturalnie (jak się da) przegonić?

    Przenieśc numer do innej sieci.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 4. Data: 2012-05-11 16:15:52
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "W" <w...@w...pl> napisał

    > Mailik do zBOKu, że nie wyrażasz zgody na przetwarzanie danych osobowych
    > w celach marketingowych i dostarczania informacji handlowej. Pomaga na
    > jakiś czas (Orange miało tendencję do 'zapominania'...)

    1. UoODO nie działa w przypadku firm.
    2. Odpowiedzialność rozmywa się na styku Operator - Agent. Bo to właśnie
    agenci (małe firemki sprzedające usługi Orange) wydzwaniają na numery, które
    daje im op a wtedy "ale ja mam ten numer z komputera i nic nie mogę zrobić".
    3. Naciskać czerwoną słuchawkę.
    4. Przenieść numer ale prędzej czy później...

    Obecnie nawet banki mają w dupie ustawy i co chwila wyskakują z cudowną
    lichwiarską ofertą.

    --
    M.

  • 5. Data: 2012-05-11 20:04:07
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 11.05.2012 13:02, Adam Płaszczyca pisze:

    > Przenieśc numer do innej sieci.

    Tak. ja już miałem numer ponad miesiąc w Playu, jak dostałem smsa z
    orange(pop): za 3 dni tracisz możliwość wykonywania połączeń. doładuj.....
    ToMasz

  • 6. Data: 2012-05-11 22:02:17
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 11/05/2012 12:10, Wojtek wrote:
> [...]
    > kilkanaście.
    >
    > Jak ich jakoś w miarę kulturalnie (jak się da) przegonić?

    Mam to samo - też mnie to wkurza. Mają barany systemy informatyczne,
    które chyba wyraźnie podpowiadają, że w ciągu roku jestem kilka dni
    w Polsce a co chwilę z jakąś ofertą dziwaczną...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 7. Data: 2012-05-11 22:08:45
    Od: quwert <Q...@Q...PL>

    > jakoś po ludzku przetłumaczyć, żeby przestali do mnie
    > dzwonić?
    > Jak ich jakoś w miarę kulturalnie (jak się da) przegonić?

    U mnie zadziałał sposób na zadłużenie
    Wysłuchujesz co ma Pani/Pan
    do powiedzenia, udajesz zainteresowanie,
    a na końcu pytasz czy przeszło roczne
    zadłużenie na twoich innych dwóch abonamentach
    nie będzie przeszkodą w podpisaniu nowej umowy.

    Działa tu zasada PPU (podpuść podpuść upierdol)

    U mnie zadziałało bez żadnych pism.

  • 8. Data: 2012-05-12 19:34:28
    Od: "Voltaire" <v...@f...com>

    Użytkownik "quwert" <Q...@Q...PL> napisał w wiadomości

> [...]
    > zadłużenie na twoich innych dwóch abonamentach
    > nie będzie przeszkodą w podpisaniu nowej umowy.
    >
    > Działa tu zasada PPU (podpuść podpuść upierdol)

    Sposób dobry i wspaniały. O ile ma się czas, można zarządać od konsultanta
    przeczytania całego regulaminu oferowanej promocji :) Oczywiście na koniec
    po godzinnym bzyczeniu do słuchawki stwierdzić, że dziękuję ale nie jestem
    zainteresowany. Kiedyś w firmie koleś wciskał nam ofertę przez 45 minut
    czytając cały regulamin od dechy do dechy :) była pompa na maxa gdy usłyszał
    że nie jesteśmy zainteresowani :)

  • 9. Data: 2012-05-13 00:49:07
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 12/05/2012 18:34, Voltaire wrote:

> [...]
    > nam ofertę przez 45 minut czytając cały regulamin od dechy do dechy :)
    > była pompa na maxa gdy usłyszał że nie jesteśmy zainteresowani :)

    ... jacy Wy obaj dowcipni i wyrafinowani. Mam nadzieję, że z Tobą
    też będzie ktoś tak w pracy pogrywał - karma :>

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 10. Data: 2012-05-13 02:05:26
    Od: "Voltaire" <v...@f...com>

    Użytkownik "DooMiniK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > ... jacy Wy obaj dowcipni i wyrafinowani. Mam nadzieję, że z Tobą
    > też będzie ktoś tak w pracy pogrywał - karma :>

    Ej dziecko, nie przeżywaj bo ci żyłka pęknie. Konsultanci z firm
    telekomunikacyjnych mają taką a nie inną robotę. Czasem płacą im nie tylko
    od sprzedaży ale i czasu długości rozmowy - znaczy się zainteresował klienta
    ofertą. Tak jest np w Arteria SA gdzie pracuje znajomek :) Wrzuć na luz
    chłopaku ...