  • 1. Data: 2010-07-06 10:06:35
    Temat: Orange a Blekitna Linia TP
    Od: a...@p...pl

    Czy z komorki Orange mozna dzwonic za free na Blekitna Linie TP?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-07-06 15:35:24
    Temat: Re: Orange a Blekitna Linia TP
    Od: ztomasz <z...@o...eu>

    W dniu 2010-07-06 12:06, a...@p...pl pisze:
    > Czy z komorki Orange mozna dzwonic za free na Blekitna Linie TP?

    nie

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

  • 3. Data: 2010-07-06 22:59:03
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    ztomasz (z...@o...eu)
    in news:i0vifo$vog$1@news.onet.pl

    > nie

    Nawet z Orange Stacjonarnego chyba nie można.

    MSz

  • 4. Data: 2010-07-06 23:02:58
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-07 00:59, Marcin Szumilas pisze:
    > Quoted:
    > ztomasz (z...@o...eu)
    > in news:i0vifo$vog$1@news.onet.pl

    > Nawet z Orange Stacjonarnego chyba nie można.

    To dziwne, bo ja kiedyś z Tlenofonu dzwoniłam. Trzeba było tylko dodać
    na początku 22.
    Może i z komórki w ten sposób by się udało.

    --
    animka

  • 5. Data: 2010-07-07 10:05:55
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Animka (a...@t...nieja.wp.pl)
    in news:i10cnd$n4e$1@node1.news.atman.pl

    > To dziwne, bo ja kiedyś z Tlenofonu dzwoniłam. Trzeba było tylko dodać
    > na początku 22.
    > Może i z komórki w ten sposób by się udało.

    Chodzi o to, czy takie połączenie jest bezpłatne.

    MSz

  • 6. Data: 2010-07-07 10:50:19
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-07 12:05, Marcin Szumilas pisze:
    > Quoted:
    > Animka (a...@t...nieja.wp.pl)
    > in news:i10cnd$n4e$1@node1.news.atman.pl

    > Chodzi o to, czy takie połączenie jest bezpłatne.

    Z komórki pewnie nie, tak jak kiedyś miałam w Tlenofonie.
    Zadzwoń na tą niebieską linię z jakiegoś stacjonarnego i niech Ci
    powiedzą co i jak.
    Będziesz pewny na 100 %.

    --
    animka