  • 1. Data: 2009-11-28 23:23:09
    Temat: Orange Wawa bielany brak zasiegu:(?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Czy tak tez u Was?
    Pozdro

    --

    j...@p...pl gg: 207344
    http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

  • 2. Data: 2009-11-29 12:15:40
    Temat: Re: Orange Wawa bielany brak zasiegu:(?
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Jacek23 wrote:
    > Czy tak tez u Was?

    Pewnie cos grzebali, restarcik, upgrade (ale kto sie zgadza robic
    upgrady w sobote to ja nie wiem), w ostatecznosci awaria.
    Co to za marudzenie ze raptem ciemna noca znika zasieg na troche. Kiedys
    komorek nie bylo i wszyscy szczesliwi byli... ;-)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-11-29 12:39:32
    Od: "_nowhere_" <_nowhere_@_op_._pl>

    Uzytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisal...

    > Czy tak tez u Was?
    Nie, o godzinie 00:24 rozmawialem z Bielanami (Gwiazdzista) i nie mialem
    zadnych problemow...