  • 1. Data: 2014-08-15 23:50:22
    Temat: Orange 6 gb za 6 zł
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Cześć, czy do używania przez 60 dni pakietu z tytułu muszę mieć aktywne
    wychodzące?

    Czy może możliwe jest działanie: kupuję 29 sierpnia kartę Orange One/
    Orange Pop/ Nowe Orange Go, ładuję na nią 12 zł i kupuję 2 pakiety,
    które ważne są do października i więcej kasy wkładać nie trzeba?

  • 2. Data: 2014-08-16 00:15:17
    Temat: Re: Orange 6 gb za 6 zł
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-08-15 23:50, PlaMa pisze:
    > Cześć, czy do używania przez 60 dni pakietu z tytułu muszę mieć aktywne
    > wychodzące?

    ok, wychodzi że w orange pop mogę za 3 zł uruchomić Rok Ważności Konta
    przez 8002. Czyli da się zrobić to co opisałem wcześniej, right?

  • 3. Data: 2014-08-16 07:44:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-08-16 00:15, PlaMa pisze:

    > ok, wychodzi że w orange pop mogę za 3 zł uruchomić Rok Ważności Konta
    > przez 8002. Czyli da się zrobić to co opisałem wcześniej, right?

    Tak, uruchamiasz rok ważności konta i potem bawisz się tymi pakietami.

    --
    Liwiusz