    From: Peter May <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Optymalizacja ładowania i uruchamiania witryny
    Date: Tue, 23 Jun 2009 14:36:03 +0200

    Wpisuję adres www i pobieram dane z serwera. W skrócie kod ma się tak:

    DOCTYPE...
    [...]
    i przy samym końcu kodu html ładuję
    [javascript] (http://developer.yahoo.com/performance/rules.html#j
    s_bottom)

    Wszystkie funkcje JavaScriptowe uruchamiam po załadowaniu całego drzewa
    dokumentu html. Przy czym nie mam koncepcji jak zoptymalizować taką
    funkcjonalność, jaką opiszę dalej.

    Pewne elementy są pokazywane lub ukrywane przez kliknięcie w dany
    element. Innymi słowy klik->pokaż, klik->ukryj i tak w kółko. Sęk w tym,
    że wszystkie elementy, które chcę schować domyślnie, muszę załadować się
    najpierw z display:block;, by je potem ukryć za pomocą funkcji js i
    display:none; Musi tak być, bo przecież Ci, co nie mają włączonego lub
    nie obsługują JavaScriptu, muszą zawartość mieć normalnie dostępną.
    Powoduje to jednak, że strona zaraz po załadowaniu niejako "lata", bo
    elementom nadawane są różne własności CSS, głównie display:none.

    Wiadomo, że mógłbym wszystkie potrzebne mi elementy ładować od razu z
    display:none, ale wtedy Ci, co nie mają lub nie obsługują JavaScript-u
    po prostu nie dostaną się do opcji pod danym przyciskiem.

    Mam ktoś "patent" jak zminimalizować tego typu "układanie elementów"
    przez przeglądarkę?

    --
    Peter