  • Data: 2009-06-23 14:27:17
    Temat: Re: Optymalizacja ładowania i uruchamiania witryny
    Od: Peter May <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    ethanak pisze:
    > Dnia Tue, 23 Jun 2009 14:36:03 +0200, Peter May napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > A na samym początku (w head)
    >
    > document.documentElement.className="mamyskrypta";
    >

    > a potem w CSS:
    >
    > .mamyskrypta .widoczny {
    > display: block;
    > }
    >
    > .mamyskrypta .niewidoczny {
    > display: none;
    > }
    >
    > Może być?

    Nie bardzo widzę sens powyższego. Ustawiasz dla elementu będącego
    bezpośrednim dzieckiem document (tu <html>) klasę, która co ma robić? Bo
    z powyższego wynika, że podwyższasz rangę klasy .widoczny i
    .niewidoczny, co czasem też robię zamiast !important. Tylko co to ma dać
    za efekt?

    Natomiast wpadłem na pewien inny pomysł bazując na powyższym. Tuż za
    .widoczny po tym, jak wykonają się już wszystkie skrypty. Ma to jednak
    poważną wadę. W pewnych miejscach odczytuję szerokość i wysokość
    elementów, co przy display:none dla <body> daje mi wartości auto dla
    pożądanych elementów, bo nie są one jeszcze wyrenderowane. A tego nie chcę.

    Może jest jakieś inne rozwiązanie.

    --
    Peter