  • 171. Data: 2020-10-30 17:16:10
    Temat: Re: Opony na zimę
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, J.F..
    On 30.10.2020 15:00 you wrote:

    > Ale ja sie hamowania nie boje, ja sie boje, ze z zakretu wylece ...
    > i tu zwykla droga nie pomoze ...

    Onegdaj na torze na Rakietowej można sobie było poćwiczyć różne manewry.
    Może dowiedz się jak aktualnie sprawa wygląda i się umów?

    --
    Pete

  • 172. Data: 2020-10-30 18:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    >
    > Ale czy nie przeszarzuje o 30%? Bo wtedy i tak wylece, szkoda
    > bylo przeplacac :-)
    >
    > W sumie, patrzac na to ze jezdze szybko i do tej pory w miare
    > bezpiecznie, choc bardziej na intuicje ... to chyba powinienem te
    > 10% kupic.
    > A jednak serce czuje jakis opor przed otwarciem portela :-)
    >
    > W przypadku zimowych, to jeszcze kwestia zachodu przy zmianie.
    > Wole dobre caloroczne niz zmieniac co chwila.
    >
    > No i tu jest problem, bo navigatory sa dobre i tanie :-)
    >
    > Zakladajac, ze sie kiedys przemoge ... to co kupic - Vectory,

    Ale te dobre, lepsze o 10% ile straca ze swoich własciwości jak bedzie
    1/3 bieznika? 20%? To moze jednak lepiej kupic ta tansza ale wymienic
    duzo wczesniej niz ta droga?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 173. Data: 2020-10-30 18:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Wyjazd z lasu ? A co tam niebezpiecznego ?

    Serio?
    Zmiany temperatur, słonce które moze roztapiac wode, nawiewany snieg,
    podmuchy wiatru...

    > Ale nie oznaczyli. Jezdzisz ostroznie, czy miales szczescie ? :-)

    Miałem takie same szczescie jak tysiace innych kierowców ktorzy tamtedy
    przejezdzali.
    Ale zawsze zdarzy sie kretyn który chce jechac na granicy albo jedzie i
    bawi sie komórka etc...

    > Ale nie jechal znowu jakos bardzo szybko, to jaki masz zapas
    > bezpieczenstwa u siebie ?
    >
    > I ABS mu nie pomogl ... i pewnie nie jest to nowe auto, wiec
    > przejechal nim troche zakretow "szybko i bezpiecznie".
    >
    > I wlasnie takie sytuacje bym chetnie przetrenowal ... ale to chyba
    > na torze.

    No i jaki masz problem? PRzeciez sa szkoły jazdy, maja specjalne tory,
    samochody, rolki...

    > Pewnie w normalnym - jakos dojechaly do miejsca wypadku i
    > wczesniej tez jezdzily :-)

    > Pytanie czy nie to samo co Ty - na snieznym parkingu probowales,
    > ale na mokrym to nie, rajdowo tez nie jezdiles :-P

    Widac po prostu mam szczescie nowicjusza ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 174. Data: 2020-10-30 19:34:16
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nigdy nie wpadłeś na film wodny w koleinach?

    -----

  • 175. Data: 2020-10-30 21:39:22
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-10-30 o 14:33, J.F. pisze:

    > Ale jak np zahamuje ostro przed przejsciem czy przed swiatlami ... bo
    > zolte ..

    Jak już wjedzie Ci ktoś w kufer jak zechcesz przepuścić pieszych
    czy stanąć na żółte, to następnym razem dodasz gazu.
    (takie doświadczenie życiowe) :-)

  • 176. Data: 2020-10-30 21:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Nigdy nie wpadłeś na film wodny w koleinach?

    Na taki przez który poczułbym rzucanie samochodem bez mozliwosci
    sterowania kierunkiem jazdy?
    Nie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 177. Data: 2020-10-30 22:53:46
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wszyscy wiemy, że masz krótkiego, ale tak naprawdę ile tego jest, w centymetrach?

    -----
    [...]

  • 178. Data: 2020-10-31 00:45:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 30 Oct 2020 17:59:49 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Serio?
    > Zmiany temperatur, słonce które moze roztapiac wode, nawiewany snieg,
    > podmuchy wiatru...

    A, taki wyjazd.
    A moze wjazd ?

    > No i jaki masz problem? PRzeciez sa szkoły jazdy, maja specjalne tory,
    > samochody, rolki...

    Rolki to chyba nie calkiem to, a te specjalne tory to wydawalo mi sie,
    ze gdzies daleko.
    A ponoc mam jeden"pod nosem".

    J.

  • 179. Data: 2020-10-31 10:32:45
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-10-30 o 21:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Na taki przez który poczułbym rzucanie samochodem bez mozliwosci
    > sterowania kierunkiem jazdy?
    > Nie.

    I ciesz się. Nic przyjemnego.
    Przez 30 lat tylko na Passio mnie ta "przyjemność" dopadła. W sumie
    nawet kolein nie było, prosta droga (mega szczęście) i to jeszcze lekko
    w dół, deszcz.
    Dobrze że prosta. Po prostu nagle koła zaczęły kręcić się szybciej niż
    jadę, obroty silnika skoczyły i takie uczucie jakby samochód się
    uspokoił, mniej trzęsło (nie rzucało jak to piszesz).
    Po prostu opony zamieniły samochód w wodolot. Komplet śpiących
    pasażerów, bo to noc była, nikt nic nie poczuł. Moją reakcją było
    odpuszczenie gazu i trzymanie dalej prosto kierownicy aż osiądzie łajba
    na dnie i wytracanie silnikiem prędkości. Dobrze że prosta była inaczej
    pewnie byśmy nie pisali.
    Działa pobudzająco lepiej jak najlepsza kawa.
    Opony wyrzuciłem, kupiłem inne.

    --
    Irokez

  • 181. Data: 2020-10-31 10:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Jak już wjedzie Ci ktoś w kufer jak zechcesz przepuścić pieszych
    > czy stanąć na żółte, to następnym razem dodasz gazu.
    > (takie doświadczenie życiowe) :-)

    Albo zwolnisz odrobine wczesniej...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,