  • 11. Data: 2014-03-24 16:44:08
    Temat: Re: Opony letnie
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2014-03-24 13:24, tomas pisze:

    > Ja kupiłem fulda ecocontrol hp i jestem bardo zadowolony.Myślałem o
    > dunlopach blueresponse ale były prawie 100zł droższe a czy aż na tyle
    > lepsze?
    W piątek kupiłem Blueresponse 195/65r15 za 210 sztuka....

    --
    Qlfon, Lublin

  • 12. Data: 2014-03-24 17:22:05
    Od: tomas <t...@b...pl>

    W dniu 24.03.2014 16:44, Qlfon pisze:

    > W piątek kupiłem Blueresponse 195/65r15 za 210 sztuka....

    Ja akurat mam rozmiar 195/60/15 więc są droższe.250 to chyba minimum +
    wysyłka.

  • 13. Data: 2014-03-24 17:25:05
    Od: tomas <t...@b...pl>

    W dniu 24.03.2014 15:25, miszmasz pisze:
    > Użytkownik "spider" <"spajder[wytnij]"@wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Potwierdzam. Dobra tania opona. W kałuże wjeżdża jak przecinak podczas
    > gdy fulda diadem linero ślizgała się niczym deska surfingowa.

    B , E 71db gdzie fulda ecocontrol ma B , C 69db a cena niewiele większa.

  • 14. Data: 2014-03-25 13:24:42
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 24 Mar 2014 13:20:27 +0100
    FEniks <x...@p...fm> wrote:

    > Czy zna się tutaj ktoś na oponach i mógłby coś doradzić? Auto osobowe
    > oczywiście, klasy B.

    A może warto się zastanowić nad całorocznymi?
    Ja osobiście po latach zmian opon doszedłem do wniosku, że nie ma to w moim przypadku
    żadnego sensu i przy najbliższej potrzebie zmiany opon kupię całoroczne.

    Tylko że ja jeżdzę tylko po mieście, w trasy w zimię się nie wybieram.

    --
    pozdrawiam
    szerszen