  • Data: 2014-03-24 13:20:27
    Temat: Opony letnie
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Muszę kupić sobie nowe opony letnie do auta. Z pierwszego oglądu oferty
    na rynku wychodzi mi, że dobry stosunek jakości do ceny mają opony
    Hankok Energy - przyczepność na mokrej B, opory toczenia C, 69dB przy
    cenie około 180zł za sztukę.
    Jednak do tej pory też miałam opony tej firmy (inny model ale te same
    parametry) i wcale nie wydawały mi się takie dobre, miałam wrażenie
    "płynięcia", chyba są bardzo miękkie. Z drugiej strony - nie mam za
    bardzo porównania, jak się jeździ na innych oponach, bo poprzedni
    samochód miałam mniejszy i w ogóle inny.
    Czy zna się tutaj ktoś na oponach i mógłby coś doradzić? Auto osobowe
    oczywiście, klasy B.

    Ewa