  • Data: 2009-01-22 08:59:03
    Temat: Opony Kawasaki VN 800 Classic
    Od: "Losketh" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przede wszystkim ponieważ nie pojawialem sie tutaj ładne kilka lat i pewnie
    nikt mnie już nie pamięta: Witam wszystkich!

    Poniewaz przyszła pora na wymiane opon w mojej maszynie mam pytania :
    -Czy istniej możliwosc zainstalowania szerszej tylnej opony
    -Jakich marek opony polecacie (Na obecnych na mokrej nawierzchni opony
    wogóle nie trzymaja przyczepnosci (ciężko jest nawet dynamicznie ruszycć bo
    tylne koło odrazu buksuje ,a o hamowaniu lepiej nie wspominać) chciałbym
    tego uniknać w przyszłości, w innych maszynach nie miałem takiego problemu)

    pzdr
    Losketh
    Krzysztof Tomiak

    Kawasaki VN 800