  • 11. Data: 2010-08-19 12:12:06
    Temat: Re: Opertor (wirtualny) prepaid z dluga waznoscia konta
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-19 14:04, mister pisze:

    > kup gdziekolwiek i przenies numer do play, ludzie nie beda wiedzieli ze
    > maja drozej do ciebie.

    Chyba, że jakieś ciemnoty.
    Ludzie nie dostają bilingów?

    --
    animka

  • 12. Data: 2010-08-19 13:36:07
    Od: ALEX <s...@d...pl>

    W dniu 19-08-10 14:12, Animka pisze:

    > Chyba, że jakieś ciemnoty.
    > Ludzie nie dostają bilingów?

    W prepaidzie nie.

    --
    ALEX Templar

  • 13. Data: 2010-08-19 17:43:56
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-19 15:36, ALEX pisze:

    > W prepaidzie nie.

    Teraz UKE nakazało traktować prepaidowców i abonamentowców na równi,
    więc bilingi powinny być. Nie chce mi się teraz szukać tego artykułu,
    ale na stronie Gazety Prawnej jest na pewno.

    --
    animka

  • 14. Data: 2010-08-19 17:44:15
    Od: wacpan <w...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Aug 2010 08:35:10 +0000 (UTC), topek wrote:

    >Wazne zatem jest, zeby simkarta dlugo bylo aktywna
    >Mbank mobile.pl po 3 miesiacach zablokowal mi karte i kazde spadac na drzewo
    >
    >2. Zeby kazde doladowanie (do powiedzmy 30zl) wydluzalo waznosc konta
    >mozliwie dlugo.

    Moze GaduAIR ?

    Doładowanie 10 zł -> 90+30 dni, 50 zł -> 180+30 dni
    Korzysta z sieci Plusa.

    pozdr.

  • 15. Data: 2010-08-19 17:54:27
    Od: Michał Rolka <u...@...rolka.info>

    W dniu 2010-08-19 10:35, topek pisze:
    > Witam,
    > Po moich bojach z Mobilkingiem, Orange Pop a teraz Mbank mobie musze wybrac
    > innego providera.
    >
    > W ostatecznosci wezme mbank mobile ponownie bo w sumie bylem zadowolony. Gdyby
    > nie to glupie zablokowanie karty i problematyczne odblokowanie (wysylanie pism
    > i moze uznaja a moze nie).

    mBank mobile wydłużył ważności konta - 5zł daje 2-mce, 50 zł - 6 m-cy.

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/

  • 16. Data: 2010-08-19 17:56:17
    Od: Michał Rolka <u...@...rolka.info>

    > W prepaidzie nie.

    TakTak, Orange na kartę, ostatnio mBank już umożliwiają.

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/

  • 17. Data: 2010-08-19 19:00:35
    Od: ALEX <s...@d...pl>

    W dniu 19-08-10 19:43, Animka pisze:

    > Teraz UKE nakazało traktować prepaidowców i abonamentowców na równi,
    > więc bilingi powinny być. Nie chce mi się teraz szukać tego artykułu,
    > ale na stronie Gazety Prawnej jest na pewno.

    A czy ja powiedziałem że ich nie ma? Powiedziałem że się ich nie wysyła,
    bo niby jak. A jak się chce to trzeba samemu pobrać ze strony.

    --
    ALEX Templar

  • 18. Data: 2010-08-19 19:31:37
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-19 21:00, ALEX pisze:
    > A czy ja powiedziałem że ich nie ma? Powiedziałem że się ich nie wysyła,
    > bo niby jak. A jak się chce to trzeba samemu pobrać ze strony.

    Aaa, to znaczy, że normalnie jest.

    --
    animka

  • 19. Data: 2010-08-19 19:51:50
    Od: ALEX <s...@d...pl>

    W dniu 19-08-10 21:31, Animka pisze:

    > Aaa, to znaczy, że normalnie jest.

    W Play dlanaprzykładu trzeba mieć konto, pobrać w formacie XLS lub CSV,
    samemu wydrukować. A jeżeli w formie bezpapierowej konto wystarczy.

    --
    ALEX Templar

  • 20. Data: 2010-08-19 19:58:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Aug 2010 19:56:17 +0200, Michał Rolka wrote:

    >TakTak, Orange na kartę, ostatnio mBank już umożliwiają.

    Z tym ze w TT tylko ostatni miesiac, w Orange 3 miesiace, ale brak
    informacji o pakietach, wiec trudno sprawdzic cokolwiek.

    J.