    From: Lukasz <w...@b...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Opel Omega B FL - 2,5DTI i Mazda MX-5 1,6 i 1,8 - opinie
    Date: Wed, 14 Mar 2012 11:42:19 +0100

    Witam,
    Mam zamiar zmienić auto, wiem że różnice pomiędzy powyższymi ogromne,
    ale jeszcze nie zdecydowałem czy auto ma być do jazdy na co dzień czy ma
    być fajną zabawką. Jeśli to pierwsze- w grę wchodzi Omega B FL z
    silnikiem 2,5 150KM (diesel), benzyniaki raczej odpadają bo 3,0 spali
    pewnie więcej niż 14l gazu, a tylko na tyle mnie stać :) Warto brać
    takie auto (Omegę B sprzed FL miałem tylko z innym silnikiem więc co do
    auta nie trzeba mnie przekonywać)
    Jeśli miałbym wybrać jakąś zabawkę- też do jazdy na co dzień- wybór pada
    na Mazdę MX-5 FB, do wyboru silniki 1,6 i 1,8, spalanie jak dla mnie
    obydwa mają znośne, jak bym miał wybierać to wziąłbym 1,8, pytanie tylko
    czy nie jest to dużo bardziej awaryjny silnik?

    Lukasz