-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.neostrada.pl
!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.
POSTED!not-for-mail
Date: Sat, 24 Nov 2012 11:46:27 +0100
From: "$heikh el $hah" <s...@g...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:16.0) Gecko/20121026
Thunderbird/16.0.2
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: Olympus - WTF?! [NTG]
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 20
Message-ID: <50b0a583$0$1297$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.4.7.97
X-Trace: 1353753988 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1297 83.4.7.97:52285
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1219280
[ ukryj nagłówki ]Pierwszy raz miałem/mam styczność z tą marką.
Kupiłem od nich przyzwoity dyktafon, który po dwóch tygodniach wysiadł.
Na ekranie "memory error", w sieci brak solucji, twardego resetu nie
udało się zrobić.
I co zrobił ich 'serwis'? Wziął sobie tamten, a przysłał zupełnie nowy
(dzięki czemu mam np. dwa futerały).
Normalnie bym powiedział - fajowo! Ale jaką mam teraz gwarancję, że ten
też nie wysiądzie po dwóch tygodniach? A przy tego typu sprzęcie, gdy
sklep nie jest w stanie dać zastępczego na okres 'naprawy', bywa to
bardzo bolesne.
Generalnie o 'spisku żarówkowym' słyszałem i wiem również to, że po
terminie gwarancyjnym drukarkę, która wysiądzie, można sobie zwyczajnie
wyrzucić do kosza, bo koszt naprawy byłby porównywalny z ceną nowego
urządzenia, ale z czymś takim, że sprzęt (bądź co bądź) renomowanej
firmy wysiada po dwóch tygodniach, jeszcze się nie spotkałem.
--
?(?.?)? ? ???
???$ ?? ?????$
Następne wpisy z tego wątku
- 24.11.12 12:00 Radosław Sokół
- 24.11.12 12:12 $heikh el $hah
- 24.11.12 12:23 Radosław Sokół
- 24.11.12 12:32 $heikh el $hah
- 24.11.12 19:26 Yakhub
- 24.11.12 19:34 R.e.m.e.K
- 24.11.12 19:57 Przemysław Ryk
- 24.11.12 20:07 Dariusz Laskowski
- 24.11.12 20:49 $heikh el $hah
- 24.11.12 21:20 $heikh el $hah
- 24.11.12 21:24 R.e.m.e.K
- 24.11.12 21:36 Dariusz Laskowski
- 24.11.12 21:58 $heikh el $hah
- 24.11.12 22:21 R.e.m.e.K
- 24.11.12 22:30 $heikh el $hah
Najnowsze wątki z tej grupy
- Mini pecet
- drukarka potrzebna
- Rok 1973
- CFM (airflow) AMD Wraitha
- 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11
- Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
- Ten adapter nie obsłuży dysków HDD PATA 2.5 cala - producent kłamie czy ja jestem głupi ?
- Przedłużacz USB-C działa w połowie
- Fujitsu LIFEBOOK E746
- Alternatywny nośnik do monitoringu zamiast HDD?
- Pendrive, ale dysk
- Dyski HDD SATA 2,5'' >2TB
- Funbox 10 - Czy miał już ktoś styczność z tym sagemowym sprzętem?
Najnowsze wątki
- 2025-02-12 Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- 2025-02-11 Mini pecet
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-10 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=