  • 1. Data: 2010-12-22 22:42:58
    Temat: Oklejony :)
    Od: Xiant <x...@-...onet.pl>

    Witam

    Niniejszym zglaszam oklejenie !! Oznaczona to Skoda Octavia, grafitowa,
    sedan, na sosnowieckich numerach :) Uprasza sie trabienie :)

    Pozdrawiam swiatecznie :)
    Xiant

  • 2. Data: 2010-12-22 22:56:36
    Temat: Re: Oklejony :)
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Xiant

    > Uprasza sie trabienie :)

    O co? I tak w ogóle, kto zacz?

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2010-12-22 23:25:19
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    > begin Xiant

    > O co? I tak w ogóle, kto zacz?

    widac zes stary grupowicz ;)

  • 4. Data: 2010-12-22 23:34:08
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 22 Dec 2010 23:25:19 +0100, zinek napisał(a):

    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości

    > widac zes stary grupowicz ;)

    I myślał, że zdąży usunąć posta ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 5. Data: 2010-12-22 23:42:17
    Od: scob <9...@t...pl>

    Kurwa (musialem :) ) - Panowie.. a w Poznaniu - jak 15 lat się obijam -
    ani jednego wozu z naklejką..
    Ma ktoś w okolicy się podzielić? Zrobie sobie jeden (albo dwa?)
    --
    Scob - buc czteronapędowy z Poznania

  • 6. Data: 2010-12-23 00:56:04
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Użytkownik "scob" <9...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Kurwa (musialem :) ) - Panowie.. a w Poznaniu - jak 15 lat się obijam -
    > ani jednego wozu z naklejką..
    > Ma ktoś w okolicy się podzielić? Zrobie sobie jeden (albo dwa?)

    http://radxcell.nora.pl/blog/wp-content/uploads/2009
    /06/plmisc600rdx.gif

    tylko xywe wpisz swoja;)

  • 7. Data: 2010-12-23 02:25:33
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-12-23 00:56, zinek pisze:

    > tylko xywe wpisz swoja;)

    HÓJNIA Z GŻYBNIOŁ

    Na Hój masz tam swój pseudonim ? Weselej jest jak się grópowicze
    identyfikóją na grópie, ... pozostaje ten element "dojścia w
    seksszopie" ...

    6008

  • 8. Data: 2010-12-23 07:20:17
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Na Hój masz tam swój pseudonim ? Weselej jest jak się grópowicze
    > identyfikóją na grópie, ... pozostaje ten element "dojścia w seksszopie"

    mam gdzies logo bez dopisku w corelu tylko nie moge sie dokopac...

  • 9. Data: 2010-12-23 09:25:16
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2010-12-23 07:20, Michał Gut pisze:

    > mam gdzies logo bez dopisku w corelu tylko nie moge sie dokopac...

    www.totot.pl/plmisc.cdr - to chyba to, choć nie mam pod ręką corela żeby
    mieć 100% pewności czy to nie jakieś kompromitujące zdjęcia tak nazwane
    dla niepoznaki ;)

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 10. Data: 2010-12-23 09:28:35
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Michał Gut pisze:

    > mam gdzies logo bez dopisku w corelu tylko nie moge sie dokopac...

    Mam obrobione kiedyś osobiście logo pms w cdr. Kto chce? Kto wystawi?

    Seco

    --
    Szukam pracy:
    http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki