-
Date: Tue, 19 Jul 2011 23:18:09 +0200
From: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
Thunderbird/3.1.11
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Ograniczenia predkosci na A4
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 110719-0, 2011-07-19), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
NNTP-Posting-Host: 212.85.112.42
Message-ID: <4e25f492$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1311110290 212.85.112.42 (19 Jul 2011 23:18:10 +0200)
Organization: home.pl news server
Lines: 39
X-Authenticated-User: topek.post
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2386343
[ ukryj nagłówki ]Bylem na weekend w ojczyznie.
Do chamstwa pt siedzenie na zderzaku, skrecanie nie z tego pasa co sie
powinno, trzymania sie permanentnie lewego pasa choc prawy jest pusty
juz przywyklem. Zreszta niemcy nas chyba przebijaja pod wzgledem
trzymania sie lewego pasa. A jak sa 3 pasy to na 100% ciota jedzie
srodkowym pasem, i chocby nie wiem co, nie zmieni na prawy-pusty.
Ale szczytem absurdu byly ograniczenia na A4: Zgorzelec-Opole-Zgorzelec
(tylko tam jechalem).
Po pierwsze odleglosci miedzy znakami.
Taka redukcja predkosci powinna nastapic, ze wypadalo by miec hamulce
ceramiczne od porsche. 110-80-60km/h znaki stoja jeden za drugim.
90% tych ograniczen stalo w miejscu w ktorym, uwaga, uwaga, nie bylo
zadnego zagrozenia na drodze, tylko komus sie slupkow/pacholkow nie
chcialo sprzatnac.
Nikt nie pracowal. Po prostu 5 slupkow stalo na poboczu (o ile bylo) i
bach ograniczenie.
Pewnie sie jakis remont skonczyl i znakow nie zdjeli
Szczytem byla seria znakow, jadac z Wrocka do Zgorzelca.
80km/h - 100m dalej do 110km/h i 50m dalej do 60km/h
i oczywiscie slupki na poboczu.
Poza tym ograniczenie do 60km/h stalo 50m przed zniesieniem ograniczen
(bialy znak z czarna linia ;) wiem, ze wiecie)
Wiec jak ktos lecial 100 pare km/h i widzial pare metrow dalej
zniesienie ograniczenia, to nawet nie bylo sensu hamowac.
Jak sie stosuje z grubsza do ograniczen, to po piatym takim wycietym
numerze, po prostu bralem tylko noge z gazu wytracajac nieznacznie predkosc.
Czy my Polacy nic nie umiemy dobrze zrobic, co ma wspolnego z drogami? :-(
--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
"Może Oko tylko mydli oko
i nawet nie należy do Polaka-katolika?".
Następne wpisy z tego wątku
- 19.07.11 23:22 to
- 19.07.11 23:31 Cavallino
- 19.07.11 23:41 RoMan Mandziejewicz
- 20.07.11 00:21 Tomasz Pyra
- 20.07.11 00:36 gobo
- 20.07.11 00:51 Marek 'marcus075' Karweta
- 20.07.11 11:25 J.F
- 20.07.11 17:04 J.F
- 21.07.11 00:49 Adam Płaszczyca
- 21.07.11 13:59 PesTYcyD
- 21.07.11 14:17 Cavallino
- 21.07.11 16:41 J.F
- 21.07.11 17:45 Cavallino
- 21.07.11 20:02 J.F
- 21.07.11 20:34 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO