  • 41. Data: 2014-01-03 07:03:02
    Temat: Re: Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony.
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > wszystkie są nie tylko bezsensowne ale i niekonstytucyjne.

    Dodałbym do tego na pierwszym i najważniejszym miejscu - POPULISTYCZNE.
    WOJO

  • 42. Data: 2014-01-03 09:30:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 02 Jan 2014 15:54:04 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Nic. Komornik poczeka aż może będzie miał. Nie wycofuję się tylko Ty
    > manipulujesz.

    Oba zapisy powyżej sa Twoje. Zacznij pamiętać co napisałeś.

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 43. Data: 2014-01-03 09:41:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 02 Jan 2014 15:52:02 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Nieraz sądy zezwalały na upublicznienie danych oskarżonego. Sądzisz że
    > takie ujawnianie jest niezgodne s Konstytucją RP? Procedura może
    > wyglądać tak że jest propozycja. Albo możesz dostać PJ ( oczywiście po
    > spełnieniu warunków w stylu ponowny egzamin) i masz jeździć oznakowanym
    > samochodem. Albo nie dostajesz możliwości ubiegania się o PJ. PJ to
    > przywilej a nie obowiązek państwa do dawania każdemu.

    nie ma to jak komplikować rzeczy proste. Populizm bije z każdego twojego
    zdania. Publiczne pietnowanie już przerabialiśmy. Jak myślisz czemu nadal
    sa przestepcy?

    > Alkoholików się
    > zniechęci. I dobrze. Nie leczeni zachlają się na śmierć denaturatem i
    > bezrobocie spadnie. Po dwóch latach nie pijący posiadacz PJ moze być
    > bardzo cenny i dobrze opłacany.

    kompletnie nie masz pojęcia o chorobie alkoholowej. Alkoholik to nie pijak
    pod budką z piwem chlejący dyktę tylko ojcowie rodzin, managerowie,
    aktorzy itd. na pozór normalni ludzie

  • 44. Data: 2014-01-03 10:55:25
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 3 stycznia 2014 09:41:56 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Wizjoner jakiś jesteś czy co? Fakt o alkoholizmie nie mam zielonego pojęcia, nigdy go
    osobiście nie przerabiałem. A że pozornie normalni to fakt. Zupełnie tak samo jak
    pozornie normalni pedofile, mordercy zanim ich złapią. Dla mnie ci pozornie normalni
    mogą zdychać pod mostem a nie być obiektem narodowego współczucia. Ciekawe czy żony (
    mężowie) tych pozornie normalnych podzielają twoje zdanie o normalności.

  • 45. Data: 2014-01-03 11:19:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 2 Jan 2014, masti wrote:

    > Dnia pięknego Thu, 02 Jan 2014 15:28:47 -0800 osobnik zwany kogutek444
    > napisał:
    [...]
    > nie mają
    > - konfiskata samochody - jest niekonstytucyjna bo może to być samochód
    > bedący własnością kogoś innego

    To teraz bierzesz KK i wyjaśniasz nam konstytucyjność paru przepisów
    tej ustawy. Dla wygody zacytuję (zaczyna się mocno, bo od szpiegostwa,
    co "zasady" nie zmienia):

    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,4,9,9,220,,,us
    tawa-z-dnia-6061997-r-kodeks-karny.html
    +++
    Art. 139.
    W sprawie o przestępstwo okreœlone w art. 127, 128 oraz 130 sšd
    może orzec przepadek, o którym mowa w art. 39 pkt 4, również wtedy,
    gdy przedmioty nie stanowiš własnoœci sprawcy.
    Art. 140.
    [...]
    § 4. W sprawie o przestępstwo okreœlone w § 1-3 sšd może orzec przepadek,
    o którym mowa w art. 39 pkt 4, również wtedy, gdy przedmioty nie stanowiš
    własnoœci sprawcy.
    [...]
    Art. 202.
    [...]
    § 5. Sšd może orzec przepadek narzędzi lub innych przedmiotów, które
    służyły lub były przeznaczone do popełnienia przestępstw okreœlonych
    w § 1-4b, chociażby nie stanowiły własnoœci sprawcy.
    [...]
    Art. 256.
    [...]
    § 4. W razie skazania za przestępstwo okreœlone w § 2 sšd orzeka przepadek
    przedmiotów, o których mowa w § 2, chociażby nie stanowiły własnoœci sprawcy.
    [...]
    Art. 269b.
    [...]
    § 2. W razie skazania za przestępstwo okreœlone w § 1, sšd orzeka
    przepadek okreœlonych w nim przedmiotów, a może orzec ich przepadek,
    jeżeli nie stanowiły własnoœci sprawcy.
    [...]
    Art. 293.
    [...]
    § 2. Sšd może orzec przepadek rzeczy okreœlonej w § 1 oraz
    w art. 291 i 292, chociażby nie stanowiła ona własnoœci sprawcy.
    [...]
    Art. 299.
    [...]
    § 7. W razie skazania za przestępstwo okreœlone w § 1 lub 2, sšd
    orzeka przepadek przedmiotów pochodzšcych bezpoœrednio albo poœrednio
    z przestępstwa, a także korzyœci z tego przestępstwa lub ich
    równowartoœć, chociażby nie stanowiły one własnoœci sprawcy.
    [...]
    ---

    Wychodzi, że spiracenie programu jest tak poważne, że można orzec
    przepadek narzędzi "choćby nie stanowiły własności sprawcy", ale już
    w omawianym temacie - nie.
    Twoim zdaniem jak rozumiem.

    Dziełem sztuki jak rozumiem jest:
    +++
    Art. 316.
    § 1. Pienišdze, dokumenty i znaki wartoœciowe podrobione,
    przerobione albo z usuniętš oznakš umorzenia oraz podrobione
    lub przerobione narzędzia pomiarowe, jak również przedmioty
    służšce do popełnienia przestępstw okreœlonych w tym rozdziale
    ulegajš przepadkowi, chociażby nie stanowiły własnoœci sprawcy.
    ---

    Pożyczyłeś drukarkę - przepada, do widzenia (tam nie ma
    "sąd może"!)
    Całkiem tak, jak przy pożyczaniu samochodu :P
    Można? - można. Co nie znaczy że trzeba :P, teraz część druga:

    > - odbieranie prawa jazdy - skutecznie zniechęci alkoholików do leczenia
    > się.

    Czy ja się mylę, czy sprawca tytułowego zamieszania *MIAŁ* odebrane PJ,
    co znakomicie dowodzi W TYM KONTEKŚCIE:

    - nieskuteczności tej kary
    - pomieszania z poplątaniem, bo to NIE CHODZI o człowieczka, który
    z bojaźnią, strachem i ostrożnością nadzwyczajną przemyka się
    30 km/h wskutek wypicia dwu piw?

    Streszczając - obawiam się, że "jak zwykle" kampania pójdzie nie
    w tę stronę co powinna. Łapać będzie się "dwupiwowców" a nie
    "dwupromilowców", wykazując nadzwyczajną skuteczność w tym pierwszym.
    Tak jakby dajmy na to "zero promili" miało być remedium na dwupromilowca
    wspartego prochami, czującego się bezkarnie na drodze.

    Niniejszym uprzejmie wnoszę, aby mój prostest wobec tezy
    o niekonstytucyjności kary przepadku rzeczy "choćby nie stanowiły
    własności sprawcy" w żaden deseń nie był kojarzony z tezą, jakoby
    karanie za "oderwane promile" (sam fakt jazdy z limitem przekraczającym
    urzędowy, NISKI limit) miałbym uznawać za celowe.

    pzdr, Gotfryd

  • 46. Data: 2014-01-03 11:19:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 03 Jan 2014 01:55:25 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Wizjoner jakiś jesteś czy co? Fakt o alkoholizmie nie mam zielonego
    > pojęcia, nigdy go osobiście nie przerabiałem.

    nie musisz chwalić się swoja ignorancją.

> [...]
    > być obiektem narodowego współczucia. Ciekawe czy żony ( mężowie) tych
    > pozornie normalnych podzielają twoje zdanie o normalności.

    to od razu profilaktycznie wszystkich rozstrzelaj. Możesz zacząć od
    siebie.

  • 47. Data: 2014-01-03 11:26:33
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 3 stycznia 2014 11:19:26 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
    Stoisz po drugiej strony barykady bo uważasz chwalenie się o nie byciu alkoholikiem
    za wstydliwe?

  • 48. Data: 2014-01-03 11:31:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-03, masti <g...@t...hell> wrote:

    > [...]
    Kogutka bym zrozumial, ale po co zacytowales ~250 linijek? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 49. Data: 2014-01-03 11:37:04
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 3 Jan 2014 02:26:33 -0800 (PST), k...@g...com napisał(a):

    > Stoisz po drugiej strony barykady bo uważasz chwalenie się o nie byciu alkoholikiem
    za wstydliwe?

    Macie zajebisty styl cytowania.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 50. Data: 2014-01-03 11:40:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 03 Jan 2014 02:26:33 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Stoisz po drugiej strony barykady bo uważasz chwalenie się o nie byciu
    > alkoholikiem za wstydliwe?

    nie głąbie. Uważam, ze chwalenie się brakiem wiedzy przy równoczesnym
    próbie wypowiadania się o działaniu prawa świadczy o podstawowych brakach
    wiedzy książkowej i populiźmie