  • 101. Data: 2011-08-15 01:15:21
    Temat: Re: Odwołanie od decyzji TU
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-08-12 09:21, BaX pisze:

    > Ale ogarniasz co czytasz bo chyba nie bardzo, w momencie szkody ich
    > wycena naprawy przekroczyła dwukrotnie wartość pojazdu przed szkodą, te
    > samą szkode warsztat wycenił na połowe wartości pojazdu przed szkodą.

    Chyba Ty czegoś "nie ogarniasz". TU chciało wypłacić dużo więcej niż
    naprawa była warta... Co według Ciebie jest nie tak?

  • 102. Data: 2011-08-15 22:47:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 13 Aug 2011 20:36:50 +0200 osobnik zwany Filip KK
    wystukał:

    > Według jakiego prawa szkodę trzeba naprawić? Nikt nie ma obowiązku
    > naprawienia szkody.

    poza ubezpieczycielem na mocy umowy, ale to za trudne do zrozumienia

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?