  • 1. Data: 2009-11-04 15:46:23
    Temat: Odtwarzacz MP3 dla Omnii
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    Jako, że wbudowany Touch Player jest mocno... niefajny (szufla
    uwzględniająca ze 20 kawałków na krzyż jest nieźle wkurzająca), szukałem
    czegoś innego. Problem polega na tym, że praktycznie wszystkie
    odtwarzacze, które instalowałem przestają grać przy uśpieniu telefonu
    (wbudowany gra dalej w takiej sytuacji). Jakieś typy odtwarzacza, który
    tego nie robi? Albo hinty jak zrobić, żeby inne tego nie robiły?

    --
    | K...@e...eu.org |