  • 11. Data: 2011-08-15 23:59:54
    Temat: Re: Odpicuj mi maybacha
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Papkin

    > Nie wiem skad sie bierze
    > to przyslowie o 100latach za murzynami. Wali rasizmem.

    Pojedź do Afryki, to się dowiesz.

  • 12. Data: 2011-08-16 08:14:22
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > A tu kilku skaczacych jak malpy niszczy samochod warty tyle co zarcie
    > dla "swoich" na rok. I nawet nie czuje wiezow krwi bo zakladam ze
    > charytatywnie sie nie udziala ale moge sie mylic. Nawet jesli to moglby
    > udzielac sie bardziej, o wartosc tego auta.

    a tam
    rozwalają samochód warty X
    a dzięki teledyskowi i wypromowaniu się
    zarabią 100*X
    to nie wandalizm tylko inwestycja

    ...a co do głodu w afryce to chyba głównie wina rozpierduchy politycznej i
    związanych z tym migracji.

  • 13. Data: 2011-08-16 08:26:36
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-08-15 22:15, Waldek Godel pisze:

    > http://youtu.be/BoEKWtgJQAU
    >
    > (dźwięk można sobie darować, chyba, że ktoś akurat naprawdę lubi)

    To tylko potwierdza coraz powszechniejsze przekonanie o murzynach.
    Szkoda tylko samochodu.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik

  • 14. Data: 2011-08-16 10:08:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 15 Aug 2011 21:15:04 +0100, Waldek Godel napisał(a):
    > http://youtu.be/BoEKWtgJQAU
    >
    > (dźwięk można sobie darować, chyba, że ktoś akurat naprawdę lubi)

    lekko w temacie:
    http://www.smartdriver.pl/zly-poranek-niektorzy-miel
    i-gorszy?doing_wp_cron

    P.S. co to za slaby samochod i idpowiedzialna skrzynka ?

    J.

  • 15. Data: 2011-08-16 10:19:03
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > lekko w temacie:
    > http://www.smartdriver.pl/zly-poranek-niektorzy-miel
    i-gorszy?doing_wp_cron

    > P.S. co to za slaby samochod i idpowiedzialna skrzynka ?

    Zauwazcie ze wszystkie amerykanskie samochody na tych zdjeciach maja
    malutkie tarcze hamulcowe z przodu, jakby w ogole nie przykladali wagi do
    tego. Europejskie to co innego :)

    Pozdrawiam - Darek.

  • 16. Data: 2011-08-17 23:54:33
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "news-gazeta" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zauwazcie ze wszystkie amerykanskie samochody na tych zdjeciach maja
    > malutkie tarcze hamulcowe z przodu, jakby w ogole nie przykladali wagi do
    > tego.

    Eee, duży kraj, jest trochę placu by wyhamować;-)

  • 17. Data: 2011-08-17 23:58:00
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "PM" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a tam
    > rozwalają samochód warty X
    > a dzięki teledyskowi i wypromowaniu się
    > zarabią 100*X
    > to nie wandalizm tylko inwestycja

    E tam, pewnie on nie był warty X a co najwyżej x. Pewnie egezemplarz
    homologacyjny lub demonstracyjny, albo z skonfiskowany przez służbę celną -
    zobaczcie, że ma niemieckie blachy. A poza tym zdaje się, że jeszcze przed
    demolką nie był do końca kompletny - zwróccie uwagę na dach.