-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!ecngs!
testfeeder.ecngs.de!81.171.118.63.MISMATCH!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!
newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.
pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
X-Mozilla-News-Host: news://news.neostrada.pl:119
From: cef <c...@i...pl>
Subject: Odpalanie cieplego diesla
Date: Fri, 27 Nov 2015 20:13:35 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.4.0
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 27
Message-ID: <5658ab5f$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.187.90
X-Trace: 1448651616 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 680 83.26.187.90:60620
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2011
X-Received-Body-CRC: 2866795285
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2573114
[ ukryj nagłówki ]Dzisiaj zaskoczył mnie mój pojazd problemem
z odpalaniem rozgrzanego silnika -
po przejechaniu kilku kilometrów.
Odpala, ale trzeba wyraźnie dłużej go przytrzymać,
a i wtedy nie zawsze załapuje.
Na zimnym rano odpala od pierwszego dotknięcia,
jedynie jak stał sobota-niedziela, to pół sekundy dłużej potrzebował.
Ostatnie dwa dni jeździłem tylko do roboty i powrót -
zatem tylko dwa "zimne" rozruchy dziennie były i problem był niezauważony.
Po przejechaniu kilkunastu kolejnych kilometrów -dwóch, trzech odcinków -
problem jakby ustępuje.
No i jednak głownie miasto w ciągu ostatniego roku - raz na miesiąc
Niemcy 1500km
autostradą - a po mieście to nawet dobrze się nie zagrzeje i już parkuję.
No i co to może być?
Najprostszym wydaje mi się być słabość akumulatora,
że niby na zimnym odpala, bo dawka paliwa większa
i jako takie kręcenie wystarcza do rozruchu,
a na ciepłym dawka mała, a kręcenie za słabe żeby zaskoczył.
Ale trochę to kuriozalne, żeby słabość akumulatora dawała znać o sobie
przy rozruchu ciepłego silnika, ale chyba może tak być w stadium
początkowym słabości aku czy nie?
(diesel 2,0 VW, akumulator ma 7 lat - 72Ah - w sumie nawet się zastanawiałem
czy przeżyje tę zimę)
Następne wpisy z tego wątku
- 27.11.15 20:39 tck
- 27.11.15 20:45 Irokez
- 27.11.15 21:00 cef
- 27.11.15 21:14 j...@g...com
- 27.11.15 21:58 Zenek Kapelinder
- 27.11.15 22:06 Lewis
- 27.11.15 22:24 cef
- 27.11.15 22:47 Lewis
- 27.11.15 22:58 Irokez
- 27.11.15 23:00 Budzik
- 27.11.15 23:50 cef
- 28.11.15 09:58 spider
- 28.11.15 11:12 PiteR
- 28.11.15 11:54 Adam
- 28.11.15 11:55 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=