  • Data: 2010-10-21 21:40:41
    Temat: Odp: tel. wifi putty
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    ?Użytkownik "m4rkiz" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:b9734$4cb9e591$5964bc96$5...@n...upc.i
    e...
    > sie wlasnie z e71 na e72 i jezeli cena nie jest az tak
    > istotna to zdecydowanie polecam dolozyc troche kasy i kupic e72

    wnioski po kilku dniach zabawy:

    aparat przyzwoity, zdjecia wychodza o niebo lepsze niz z e71
    niestety nie ma geotagowania (jest do tego osobny soft, ale...)

    xlator nie dziala tak jak powinien - w e71 dzialala, wiec pewnie
    cos popieprzyli przy dodawaniu dodatkowych klawiszy, przesiadlem sie
    na wersje w java

    duzy minus - najnowszy soft jest na dzien dzisiejszy nie do ruszenia
    bez flashowania jakims z recznie dodanym rompatcherem - z istotnych
    spraw z tym zwiazanych - wlasnie brak mozliwosci patchowania softu
    - bipanie przy nagrywaniu rozmow nie do wylaczenia po stronie e72

    zmiana odblokowywania klawiatury na lewy soft -> prawy soft, dobry
    pomysl ale ciezko sie przestawic

    ccam dziala 'w kratke' czasem tak, a czasem brak pamieci - miga na
    czerwono i nie ostrzy, ale tego mozna sie spodziewac

    imho znacznie lepiej dzialajace dostosowanie podswietlenia do
    oswietlenia, dodatkowy tryb oszczedzajacy baterie

    w ksztalcie i dotyku bardziej jak e63 niz e71, ale co do wykonania
    zastrzezen nie mam

    latarka naprawde na plus, zawsze mi tego brakowalo w e71, a swieci
    bardzo sensownie

    navi key wystaje nieco bardziej niz w e71, jak ktos ma spore paluchy
    to czuc zmiane (lekki minus)

    niestety masa jakiegos syfu, kreatorow, przypominajek, preinstalowanego
    softu... raczej nie kwestia product code, bo wieszkosc z tego to jakies
    tipsy i ulepszacze z 'my nokia'

    ladowanie po usb, czesto podlaczam na dluzszy czas, wiec zdecydowanie
    na plus

    chyba wszystko...