  • Data: 2010-08-03 21:37:00
    Temat: Odp: pytanie o jeden żabek :)
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem czy to ma znaczenie bo jest jednakowy w zachowaniach zarówno dla
    > beznyzny jak i LPG.
    > Zastanawia mnie tylko ta zbieżność czasowa wymiany rozrządu. Przypadek czy
    > sedno sprawy?
    Mi gość przeciął przewody zasilające od LPG przy wymianie sprzęgła.
    Potem skręcił i zaizolował. Sprzęgło potem było o.k., ale
    pół roku jeżdżenia na bardzo bogatej mieszance i ubogim portfelu,
    aż sam musiałem sobie znaleźć przyczynę po bezskutecznym objeżdżaniu innych
    fachowców.
    Może u kolegi też przy okazji jakiś wężyk od czujnika podciśnienia fachowiec
    zapomniał podłączyć.
    Trudno mi sobie wyobrazić błędne założenie paska przez kogoś kto się na tym
    zna.
    Jednak jeśli to było po wyjeździe z zakładu, to niech się martwi mechanik.
    Zalecam 100% obecność w poszukiwaniach przyczyny,
    bo inaczej gośc znajdzie przyczynę rzeczywistą, a każe zapłacić za
    rachunkową,
    często fikcyjną.

    S.