  • Data: 2012-04-03 16:27:03
    Temat: Odp: i jest wyrok. Szybciutko jakoś
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BUNIEK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jlf11u$tn4$...@u...news.interia.pl...

    > Zależy od okoliczności bo inaczej wygląda jak ktoś wpada w poślizg przy
    > przepisowych 50km/h i wpada na przejście, a inaczej jak ktoś leci 100km/h

    Wygląda dokładnie tak samo, skoro wpadł w poślizg to znaczy że jechał za
    szybko.
    Nie znasz miejsca, ale wiesz na pewno że 100 to na pewno dwa razy za szybko?

    W tym konkretnym przypadku 100 to faktycznie za szybko, zwłaszcza biorąc pod
    uwagę umiejętności i sposób jazdy smarkacza, ale 50 to tam jeżdżą chyba
    tylko auta z L na dachu.

    > Ale czy odpowiednio, co człowiek to inny pogląd na sprawę, na pewno nie
    > znamy okoliczności całego zdążenia.

    Wydaje mi się, że znam ich więcej niż Ty, bo w lokalnej prasie dość szerokie
    opisy były.
    I 4 lata to naprawdę mało nie jest.

    A już mieszanie wypadku z celowym morderstwem, to jest coś za co również
    można do paki trafić.