  • 21. Data: 2011-07-12 00:09:51
    Temat: Re: [crosspost] jaka nawigacja do motocykla/auta?
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 11.07.2011 23:48, sowa pisze:

    > teraz?
    > no kula... taki uchwyt kulowy znaczy...
    > masz kulke i ja sciskasz, po odpowiednim ustawieniu nawigacji pod
    > odpowiednim kontem :P
    > i to takie sciskanie tej kuli, uchytu kulowego znaczy, ja trzyma - ta
    > nawigacje trzyma :))

    Dobra, już przestań, bo widzę, że się trochę podnieciłeś :).

    > strona pionta instrukcji:
    > http://satanizm.eu/pies-roZszarpuje-dziecko.mpeg
    >

    > 3 rysunek ;]

    Śliczny. :)

    --
    pzdr.
    zefir

  • 22. Data: 2011-07-12 00:37:07
    Temat: Odp: [crosspost] jaka nawigacja do motocykla/auta?
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "zefir" <z...@S...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ivfs8l$qk7$...@n...onet.pl...
    > No właśnie z takim porównuję. W terenie potrzebne mi prowadzenie na punkt,
    > bez gadania, na małym ekranie strzałkę z kierunkiem i tak widać. A zależy
    > mi na długiej pracy na baterii, bo bawić z gniazdkiem i wtyczką w enduro
    > mi się nie chce, wolę 20 godzin pracy na paluszkach u Garmina i

    W takim razie musisz się przygotować na kilkukrotnie wyższą cenę
    i pytania zadać na grupie gps.

    Pzdr

    JKK

  • 23. Data: 2011-07-12 00:37:12
    Od: "Hipcio" <h...@y...com>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@b...net.pl> napisał w
    wiadomości news:ivevfv$fjl$1@inews.gazeta.pl...

    > Poszukuję nawigacji której będę używał naprzemiennie w aucie i na
    > motocyklu. Chciałbym żeby spełniała poniższe warunki:

    Mam jakiegoś syfa za 150 z dotykowym ekranem i w słońcu jest zupełnie
    nieczytelny. Na dodatek w rękwicy jadąc nic nie ponawigujesz. Zmieniłem
    teraz na telefon nokię i czytelność w słońcu jest 100% oraz w rękawiczkach
    można nawet guziczki nadusić.

    nie jest wodoszczelna.

  • 24. Data: 2011-07-12 09:18:00
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    Sam uchwyt jest mocowany na śruby do kierownicy, sama nawigacja wchodzi na
    zatrzask i jest przykręcana na srubę do uchwytu od przodu, rysik jest z
    drugiego końca srubokrętem do przykręcania ekranu. Nie ma możliwości by
    odpadła, no chyba że razem z kierownica i motorkiem.
    Tego jasno Lark nie pisze w necie, ale jak sie kupi to sie wie.

  • 25. Data: 2011-07-12 09:29:42
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Carramba" <c...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > rysik jest z drugiego końca srubokrętem do przykręcania ekranu

    Aczkolwiek rysika / śrubokręta w miejscu dla niego
    przez producenta przeznaczonym,
    w przypadku motocykla bym raczej nie woził ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 26. Data: 2011-07-12 09:36:53
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 11 Jul 2011 15:57:03 +0200) ktos podajacy sie za Lukasz
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Witam,
    > Poszukuję nawigacji której będę używał naprzemiennie w aucie i na motocyklu.
    > Chciałbym żeby spełniała poniższe warunki:

    Lark 35AT z powodzeniem uzywam na motocyklu enduro (wiec lekko nie ma) i w
    samochodzie. W zestawie sa dwa uchwyty (ten na moto na prawde porzadny),
    dwie ladowarki i dwie baterie.

    Jak dla mnie za ta cene jest to na prawde super urzadzenie. Dodatkowo bez
    klopotow mozna uruchomic inne programy do nawigacji niz wbudowane.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 27. Data: 2011-07-12 09:39:10
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 11 Jul 2011 21:50:14 +0200) ktos podajacy sie za zefir
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Czy ten uchwyt na moto trzyma tę nawigację porządnie? Chodzi mi o
    > zastosowanie w błocie, żeby nie odpadło jak wyglebię, a glebię często :).

    Trzyma porzadnie a dodatkowo nawigacja jest przykrecana srubka do uchwytu.
    Nie ma szans zeby wypadla. Wczoraj testowalem na torze motocrossowym :)

  • 28. Data: 2011-07-12 09:40:20
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 11 Jul 2011 23:42:40 +0200) ktos podajacy sie za zefir
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > No to lipa. Jednak za garminem się rozejrzę.

    W zestawie sa dwie baterie, poza tym bez klopotu mozna pociagnac zasilanie
    z motocykla, wszystko jest przygotowane od strony ladowarki.

  • 29. Data: 2011-07-12 09:42:08
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 12 Jul 2011 00:08:20 +0200) ktos podajacy sie za zefir
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > No właśnie z takim porównuję. W terenie potrzebne mi prowadzenie na
    > punkt, bez gadania, na małym ekranie strzałkę z kierunkiem i tak widać.

    Ja do tego uzywam OziExplorerCE.

> [...]
    > w enduro mi się nie chce, wolę 20 godzin pracy na paluszkach u Garmina i
    > zapasowe akumulatorki + ładowarka. Na szosę mam htc z 5" ekranem i

    Uruchomienie tej dolaczonej ladowarki na moto to nie wiecej niz 15 minut
    roboty. Moim zdaniem to wygodniejsze niz nawet 200 godzin pracy na
    baterii, bo w koncu te baterie sie skoncza i pewnie bedzie to w srodku
    niczego :)

  • 30. Data: 2011-07-12 10:48:10
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "sowa" napisał w wiadomości grup

> [...]

    odpowiednim kontem :P
    i to takie sciskanie tej kuli, uchytu kulowego znaczy, ja trzyma - ta

    W instrukcji nie piszą nic o transmiterze FM, tymczasem na aukcjach w
    Allegro widzę, że transmiter rzekomo posiada. Jaka jest prawda?