  • 21. Data: 2011-08-29 16:39:49
    Temat: Re: "Play, Przepraszamy" - dobre rozwiazanie
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-08-29 00:10, Mateusz pisze:
    > Moze oni losowo te komunikaty przydzielaja? :D

    U normalnego operatora to nie jest losowe. Sprawdziłem na wyłączonym
    Mobilkingu. Połączenia przychodzące z Play'a, Era Heyah, Era abonament,
    Orange Go, zawsze komunikat taki sam: "połączenie nie może być
    zrealizowane" Po włączeniu tel. przyszły 4 smsy o próbach połączenia,
    tak jak zawsze to w Mobilkingu przychodzi.

    Tak, ja wiem, że są na rynku oferty bardziej cool, bardziej trendy, są
    tańsze, wszystko mają.. itp. Ale ja nie narzekam na jakość połączeń, źle
    wystawione rachunki i znikanie kasy z konta;)

  • 22. Data: 2011-08-29 16:42:07
    Temat: Re: "abonent wylaczyl telefon" - makabryczne rozwiazanie
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-08-29 18:28, DK pisze:

    Jeśli trzeba, to ma to uzgodnić z poszczególnymi (tymi)
    > sieciami "ręcznie" za pomocą "interfejsu białkowego

    ;) Dobre, ale nie wiem czy ktoś tam tego interfejsu używa;)

  • 23. Data: 2011-08-29 20:19:18
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Ludzie to nie automaty, komputery - po to mają głos aby się nim
    > posługiwać.

    Dokladnie.
    Powiem wiecej - ludzie uwielbiaja rozmawiac z ludzmi
    a nie z automatami typu automatyczna sekretarka.

    Jesli dzwonie gdzies w jakiejs sprawie,
    to tak czy siak chce sie z kims skontaktowac,
    chce zeby ten ktos np. odpowiedzial na moje pytanie,
    czy wysluchal mnie i potwierdzil, ze zrozumial, itd.

    Jesli chce tylko powiadomic o czyms bez zbednego
    (wg mnie) zawracania dupy, to wysylam sms,
    bo od tego one sa, od tego sa one, od tego wlasnie!
    :)

    PS
    Mam wylaczona poczte + wlaczonego ACR'a.
    Jesli dzwonil do mnie znany mi nr
    lub jesli spodziewalem sie telefonu,
    to oddzwaniam.

  • 24. Data: 2011-08-29 20:31:16
    Od: z <z...@g...pl>

    Pszemol pisze:

    > Na calym swiecie poczta glosowa jest normalna codziennoscia
    > tylko w Polsce ludzie nie umieja sie tym narzedziem poslugiwac
    > a co gorsze, z tego co piszesz, celowo i swiadomie go unikaja?

    Z moich obserwacji wynika że głosowa jest do niczego nie potrzebna.
    Jak muszę pilnie zadzwonić to muszę już. Jak ktoś nie odbiera to ma
    powody. Na smsa się reaguje a poczty nikt nie ma czasu odsłuchiwać.
    Dlatego nie ma sensu się nagrywać. Pewnie zostało w pamięci płacenie za
    odsłuchiwanie z dawnych czasów.
    Pogaduszki to wieczorem w specjalnych taryfach albo przez net.

  • 25. Data: 2011-08-30 02:41:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <z...@g...pl> wrote in message
    > Na smsa się reaguje a poczty nikt nie ma czasu odsłuchiwać.
    > Dlatego nie ma sensu się nagrywać. Pewnie zostało w pamięci
    > płacenie za odsłuchiwanie z dawnych czasów.

    Chyba raczej z czasów gdy nie było komórek a mało kto
    miał w Polsce "answering machine"... Cud był jak był telefon.

  • 26. Data: 2011-08-30 04:47:30
    Od: z <z...@g...pl>

    Pszemol pisze:

    > Chyba raczej z czasów gdy nie było komórek a mało kto
    > miał w Polsce "answering machine"... Cud był jak był telefon.

    Na poczcie się nie znam. Zawsze wyłączam. :-)
    Gdzieś z tyłu głowy mi siedzi opłata za odsłuchanie.
    Może jak zaczynałem z taktakiem...
    (to już chyba 12 lat minęło ale ten czas zap...)

  • 27. Data: 2011-08-30 04:51:47
    Temat: Odp: "abonent wylaczyl telefon"
    Od: "Zenkosek" <o...@t...pl>

    Użytkownik "DK" <c...@W...wroclaw.pl> napisał w wiadomości

    > Sądzę, że Play ma sknoconą sygnalizację na stykach z poszczególnymi
    > operatorami.

    To jest tylko wymysł twojej przewybujałej wyobraźni.
    Lepiej skup się na faktach.

    > Natomiast jestem pewny, że brak odpowiednich komunikatów to wina Playa,
    > chociażby przez zaniechanie.

    Nie ma żadnego zaniechania
    Orange wysyła prawidlowy komunikat. Pisałem o tym.
    Natomiast inni operatorzy robią to po swojemu. Nie ma tu winy
    Playa.

    > Play ma przesyłać prawidłową sygnalizację do centrali wywołującego.

    Dlaczego uważasz, że Play wysyła "nieprawidłową sygnalizację" ?
    Jest ona jak najbardziej prawidłowa, bo Orange wysyła prawidłowy
    komunikat gdy telefon Play jest wylączony.

    > Play ma zadbać o to, żeby przynajmniej w łączności z polską wielką trójką
    > (a przydałoby się, żeby też z największymi polskimi sieciami
    > stacjonarnymi) były prawidłowe komunikaty.

    Nie rozpędzaj się. Orange wysyla prawidlowy komunikat.

    > Jeśli trzeba, to ma to uzgodnić z poszczególnymi
    > ciach <
    > ma tam osób, które by się odpowiednio i całościowo zajęły kwestiami
    > technicznymi.

    I znow twoja chora wyobraźnia działa i podniecasz się niepotrzebnie.
    Orange wysyła jak najbardziej prawidłowy komunikat, a jezeli inni tego
    nie robią to nie jest wina Playa. Kazdy operator sam decyduje co wysyła.

  • 28. Data: 2011-08-30 06:35:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-30 04:41, Pszemol pisze:
    > "z" <z...@g...pl> wrote in message
    >
    > Chyba raczej z czasów gdy nie było komórek a mało kto
    > miał w Polsce "answering machine"... Cud był jak był telefon.

    Kiedyś to miało sens, jak ktoś kupował sobie automatyczną sekretarkę, to
    wiadomo było, że będzie jej odsłuchiwał jak wróci do domu.

    A teraz? Zupełnie bez sensu. Po pierwsze: jak dzwonię na komórkę, to
    znaczy, że chcę pogadać, a nie się nagrywać. Po drugie: operatorzy
    włączają pocztę automatycznie, a wielu ludzi nie wie jak odsłuchać i nie
    wie jak wyłączyć. Po trzecie: odsłuchiwanie poczty jest upierdliwe, o
    wiele wygodniejsze jest zagajenie kontaktu smsem (chyba że ktoś smsów
    nie umie odczytywać, ale wówczas i poczty raczej nie odsłuchuje).

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2011-08-30 09:47:32
    Temat: Re: "abonent wylaczyl telefon"
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Zenkosek" <o...@t...pl> napisał w wiadomości

    > I znow twoja chora wyobraźnia działa i podniecasz się niepotrzebnie.
    > Orange wysyła jak najbardziej prawidłowy komunikat, a jezeli inni tego
    > nie robią to nie jest wina Playa. Kazdy operator sam decyduje co wysyła.

    Nie popisuj sie tak ta swoja ignorancja. Nie ma czym sie chwalic.
    To nie Orange wysyla tylko Play wysyla do Orange. Do nich, jak widac,
    prawidlowo.
    Do innych operatorow wysyla zla sygnalizacja i dlatego odtwarzaja
    nieprawidlowe komunikaty.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 30. Data: 2011-09-01 02:12:35
    Od: "Zenkosek" <u...@x...pl>

    > Do innych operatorow wysyla zla sygnalizacja i dlatego odtwarzaja
    > nieprawidlowe komunikaty.
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    No tak, Play polubił Orange, a innych nie lubi. Nie bądź śmieszny.
    Tylko Orange zadbał o prawidlowy komunikat, inni mają to gdzieś.