  • 41. Data: 2012-04-10 19:46:29
    Temat: Odp: Trzemeszno - skrzyżowanie Gnieźnieńskiej z Al. Odzyskania Niepodległości
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:l5a8o7l5m8aa66mo561ebnmeqk3du42hgf@4ax.
    com...

    > Dziwna zbierzność: Ceed i ten sam provider.

    No fakt, Netia to na tyle lokalna firemka, że tylko jeden właściciel Ceeda
    może im się zdarzyć wśród klientów .......
    Dobrze, że u mnie nie byli w stanie anteny założyć, bo też bym awansował na
    Motylińskiego. ;-)

  • 42. Data: 2012-04-10 21:20:07
    Od: Buba <b...@b...ca>

    W dniu 2012-04-08 10:32, Cavallino pisze:

    > Pewnie mówisz o Motylińskim?
    > Skąd podejrzenia, że to ta sama osoba?
    > Oprócz samochodu, ale to chyba trochę za mało....
    > Gada jednak zupełnie inaczej.

    A weź pogugluj... :)

    --
    Buba

  • 43. Data: 2012-04-10 23:03:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Buba" <b...@b...ca> napisał w wiadomości grup

    > A weź pogugluj... :)

    Nic ciekawego nie wypluwa, może mnie przerastają tego typu śledztwa, jakiś
    hint?

  • 44. Data: 2012-04-10 23:05:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Buba" <b...@b...ca> napisał w wiadomości grup

    > A weź pogugluj... :)

    A jednak pewnie masz rację, Włocławek to już przestaje wyglądać na
    przypadek.....

  • 45. Data: 2012-04-11 17:00:53
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 10 Apr 2012 19:46:29 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >No fakt, Netia to na tyle lokalna firemka, że tylko jeden właściciel Ceeda
    >może im się zdarzyć wśród klientów .......

    Jaka Netia?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 46. Data: 2012-04-11 21:24:12
    Od: Buba <b...@b...ca>

    W dniu 2012-04-10 23:05, Cavallino pisze:

    > A jednak pewnie masz rację, Włocławek to już przestaje wyglądać na
    > przypadek.....

    Mnie się ta jego ksywa skojarzyła z jakim starym wątkiem i zestawiłem ją
    w zapytaniu ze starą ksywą. Wyszło, że to jedna nazwa podmiotu
    gospodarczego ze słynnego Włocławka...

    Masz rację, styl nieco inny - ale projekcja z chowaniem nóg i rąk przed
    dzwonem już zaczyna pasować :)

    --
    Buba

  • 47. Data: 2012-04-11 22:54:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Buba" <b...@b...ca> napisał w wiadomości grup

    > Mnie się ta jego ksywa skojarzyła z jakim starym wątkiem i zestawiłem ją w
    > zapytaniu ze starą ksywą.

    No to pogratulować pamięci, mnie ta ksywa wydała się podobna absolutnie do
    niczego. ;-)