  • 11. Data: 2012-05-02 20:54:28
    Temat: Re: Trasa Polska-Włochy
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 02-05-2012 o 20:43:27 Tulipson <t...@b...o_n_e.t.pl> napisał(a):

    > Dzieki wielkie za wyczerpujaca odpowiedz
    >
    > Planuje taka trase Polska Poznan - Niemcy - Austria - W?ochy Verona

    Jeszcze jedno
    Tankuj w Austrii, gdzieś "po środku" będzie najtaniej.

    Miesiąc temu paliwo we Włoszech (ON) kosztowało ~1,7x E, w Austrii jak
    dobrze pamiętam coś ok 1,5x E

  • 12. Data: 2012-05-02 22:25:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 02 May 2012 20:51:36 +0200, MM napisał(a):
    > Dnia 02-05-2012 o 20:09:31 Cavallino <c...@k...pl>
    >>
    > Zależy skąd jedzie, jak jedzie znad morza to czemu nie?

    Z Mikulova do Wiednia godzinka :-)

    J,

  • 13. Data: 2012-05-02 23:07:00
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 02-05-2012 o 22:25:43 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Z Mikulova do Wiednia godzinka :-)

    Ja tam po prostu lubię ten hotel w Mikulovie, jak jest ciepło to śniadanie
    na zewnątrz, jest po drodze, przypadł mi do gustu.

  • 14. Data: 2012-05-02 23:26:57
    Temat: Odp: Trasa Polska-Włochy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tulipson" <t...@b...o_n_e.t.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Przynaje sie ... nie wiedzialem
    >
    > Polska Poznan - Niemcy - Austria - Włochy Verona

    No to najszybsza i najwygodniejsza droga to A2 na Berlin, potem Monachium,
    Insbruck i przez przełęcz Brener do Włoch.
    Hotel Etap lub Formuła 1 gdzies Niemczech, np. w Ingolstad.
    Przez Austrię możesz przejechać bez winietki, to ze 100 km, więc pooglądasz
    sobie widoczki na bocznych drogach i pokręcisz się po serpentynach, do
    zrobienia na luziku.
    Ale z Monachium musisz jechać na Ga-Pa, inaczej to nie ma sensu, bo za
    daleko.

  • 15. Data: 2012-05-03 13:10:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 02 May 2012 23:07:00 +0200, MM napisał(a):

    > Ja tam po prostu lubię ten hotel w Mikulovie, jak jest ciepło to śniadanie
    > na zewnątrz, jest po drodze, przypadł mi do gustu.

    Ale wieczor w Wiedniu tez ma swoje uroki :-)

    A propos - a jakis hotelik w tych okolicach z basenikiem termalnym ?

    J.

  • 16. Data: 2012-05-03 13:25:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    t...

    > Ale wieczor w Wiedniu tez ma swoje uroki :-)
    >
    > A propos - a jakis hotelik w tych okolicach z basenikiem termalnym ?

    W tym celu warto o Węgry zahaczyć, tam za 50 Eur to możesz mieć czwórkę.
    Kilka które widziałem w Austrii kosztowały minimum dwa razy tyle.

  • 17. Data: 2012-05-08 15:03:37
    Od: "Paweł Kajak" <p...@o...pl>

    Witam!

    Ja jechałem tą trasą kilkakrotnie.
    Nie wiem w którym miejscu chcesz wjechac do Niemiec.
    Jeśłi będziesz jechał przez Drezno to dalej proponuję
    W Niemczech proponuję w Chemnitz skręcić na autostradę nr 72 a za Hof na 93.
    Potem wskakujesz na nr 9, Monachium objeżdżamsz nr 99 i wskakujesz na 8.
    Parę kilometrów za Monachium wskakujesz na 93 i jedziesz do Insbrucka
    Przy wjeździe do Austrii kup winietę na stacji benzynowej (kosztuje 8 euro)
    W Insbrucku będziesz musiał się zdecydować, czy jedziesz autostradą (A13)
    przez przełęcz Brenner (trzeba za to zapłacić 8 lub 10 euro - nie pamiętam
    teraz), czy jedziesz taką wąską i krętą drogą "pod" autostradą ( za darmo).
    Jeśli zależy Ci na czasie to pierwsza wersja jest zdecydowanie lepsza.
    Przy wjeździe na autostardę włoską automat wyda Ci bilet a opłatę uiścisz w
    Veronie jak będziesz w autostrady zjeżdżał. Do Verony powinno Cię to
    kosztować około 20 euro. A teraz mój ulubiony kruczek. W Polsce, Niemczech i
    Austrii autostrady oznaczone są kolorem niebieskim. We Włoszech - kolorem
    zielonym.
    Co do noclegów po drodze to nie wiem, Ja tą trasę przejeżdżam za jednym
    zamachem. Raz mi się tylko zdażyło, że drzemnąłem 3 godziny na stacji
    benzynowej koło Monachium. Zazwyczaj jadę w nocy, żeby ominąć korki w
    okolicach Monachium. W dzień możesz się tam spodziewać dużych utrudnień.
    Obowiązkowo trójkąt ostrzegawczy a w Austrii podobno musisz mieć tyle
    kamizelek ile osób jest w samochodzie. Nigdy tego nie sprawdziłem, chociaż
    ja mam akurat cztery kamizelki zawsze przy sobie (tzn w aucie). Asissastance
    kupiłem ostatnio takie dwutygodniowe. Kosztuje około 90 zł i mn się akurat
    przydało (zholowano mnie z autostrady we Włoszech)
    W Austrii nie wolno używać CB radia. Najlepiej na czas przejazdu przez ten
    kraj schować antenę jeśli masz taką możliwość

    To chyba tyle. Więcej grzechów nie pamiętam

    --
    Paweł Kajak
    Renault Espace 2.0T z naklejką

  • 18. Data: 2012-05-08 18:12:31
    Od: "Tulipson" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    Użytkownik "Paweł Kajak" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kraj schować antenę jeśli masz taką możliwość
    >
    > To chyba tyle. Więcej grzechów nie pamiętam

    Dzieki sliczne sa dokla dny opis. Warto kupic te kamizelki i wsadzic do auta
    antene cb bo po co placic mandaty.
    Orientujesz na jakim kanale rozmawiaja tam nasi ?
    Pozdrowionka!

  • 19. Data: 2012-05-09 14:51:17
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-02 23:26, Cavallino pisze:

> [...]
    > serpentynach, do zrobienia na luziku.
    > Ale z Monachium musisz jechać na Ga-Pa, inaczej to nie ma sensu, bo za

    Popieram bardzo fajna opcja.

    A.

  • 20. Data: 2012-05-15 09:38:50
    Od: "Paweł Kajak" <p...@o...pl>

    Witam!

    > Dzieki sliczne sa dokla dny opis. Warto kupic te kamizelki i wsadzic do
    > auta antene cb bo po co placic mandaty.
    > Orientujesz na jakim kanale rozmawiaja tam nasi ?
    > Pozdrowionka!
    Jeśli mnia pamięć nie myli to na 28