  • 11. Data: 2012-04-11 09:01:15
    Temat: Odp: Tani nocleg Poznań
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "mz" <a...@w...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > O to mi mi chodzi. Zakładam, że nawet bardzo zmęczony dam radę przejechac
    > kilka kilometrów poza Poznań krajową 11. Nie szukam noclegu w samym
    > Poznaniu lecz poza nim przy DK 11.

    Warto napisać w którym kierunku chyba? ;-)

  • 12. Data: 2012-04-11 09:21:58
    Temat: Re: Tani nocleg Poznań
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    > Warto napisać w którym kierunku chyba? ;-)

    Myślałem, że ok 4 - 5 h jedzie sie tylko w jednym kierunku z Poznania DK11 ale
    ok w kierunku północnym. Czyli na Kołobrzeg, Koszalin.

  • 13. Data: 2012-04-11 09:36:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "mz" <a...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Myślałem, że ok 4 - 5 h jedzie sie tylko w jednym kierunku z Poznania DK11

    Mylisz się, na Śląsk jedzie się dłużej.

    > ale ok w kierunku północnym. Czyli na Kołobrzeg, Koszalin.

    No to niestety nie pomogę, znam bardziej odwrotny kierunek.

  • 14. Data: 2013-11-28 22:58:49
    Od: k...@g...com

    trochę przedawnione ale ja polecam http://nest.poznan.pl