  • Data: 2011-04-06 13:14:08
    Temat: Odp: Spowalnianie P4, 1.8 MHz
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Milosz K." <w...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:inge7r$dvi$...@n...task.gda.pl...
    > ale z drugiej strony bawić się w dziada i przemontowywać sam wiatraczek, to już
    > wolę wymienić cały układ chłodzący

    jak masz swiece do wymiany to tez wymieniasz caly silnik?

    > (zwłaszcza, gdyby udało się znaleźć jakiś bardziej efektywny "zamiennik").

    zapomnij, taniej i szybciej bedzie znalezc laptopa bez ramu i dysku na
    allegro i przelozyc swoje

    > czy to Pentium 4, czy Pentium 4M, ale chyba tradycyjna P4-ka. Na elektrodzie
    > sprawdzałem (stamtąd mam manuala jak to "ustrojstwo" rozebrać). Wiem, że to dość
    > uniwersalna płyta i dlatego pytam, czy ktoś przypadkiem takiej nie ma w jakimś
    > zepsutym komputerze i mógłby pocisnąć za symboliczne kilka groszy (w razie czego
    > proszę o kontakt na e-mail).

    i wymienisz spalony wentylator na zajechany - kilkuletni?

    > Właśnie dlatego nie chcę prazepłacać i chętnie najpierw wziąłbym jakiś używany
    > układ do przetestowania, czy t o wogóle zda egzamin.

    rozbierz, daj tam jakikolwek wentylatorek, odpal bez skladania i sprawdz
    temperatury - cpuz